Gå til innhold

Hvor sosiale er dere?

Gjest jeg er egentlig sosial

Anbefalte innlegg

Gjest jeg er egentlig sosial
Skrevet

Jeg lurer på om det er mange som har det som jeg og føler at de er ganske alene til tider. Jeg er skilt og sitter ofte alene i helgene og ønsker meg noen å være sammen med.

Jeg er aktiv i det ene og det andre, og ikke foreslå dansekurs eller lignende. Jeg synes bare at siden jeg har familien så langt vekk så blir det så ensomt i helger og høytider når andre feirer sammen med sine. Sommeren jobber jeg og har alltid problemer med å finne noen å dra ut sammen med siden fleste er på reise et eller annet sted.

Hvor mye går dere som er skilte og ikke har små barn ut på byen f.eks.?

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Nå er jeg jo ikke akkurat skilt, ei heller har jeg små barn, men jeg er singel og i en alder hvor en del av mine venner har etablert seg.

Jeg er sosial de helgene jeg ikke jobber. Det er alltid noen som skal ut en tur. Hvis ikke drar jeg ut alene dersom jeg føler for en tur ut.

Ferier og sånn er litt verre nå. Tidligere dro vi gjerne en svær gjeng på haraballturer hver sommer. Det skjer ikke i spesielt stor grad lenger. Selv det å planlegge noe med single kompiser kan være vanskelig. Ferier og den slags klaffer gjerne ikke. Så i fjor dro jeg faktisk til syden alene. Men da hadde jeg også lyst til å dra alene, så jeg spurte ingen.

I år skal jeg til syden med en kompis.

Må sies at jeg trives godt i eget selskap og er ikke avhengig av å ha kjentfolk rundt meg.

Ta deg en tur på byen hvis du vil ut. Du kommer fort i kontakt med andre. Hvis ikke kan det jo uansett være deilig å sitte der og slappe av med en øl.

Det er for øvrig mye enklere å komme i kontakt med kvinnfolk hvis man drar ut alene, merkelig nok. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...