Gjest Rita på tur Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 ShitDiddelyDo er ikke SierDuDet, sies det... Nei sier du det. 0 Siter
Gjest Rita på tur Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Ryktene sier at hun flyttet til USA for å prøve lykken i Hollywood. Jeg vet ikke hvordan det gikk. Ble han igjen da hun flyttet? 0 Siter
Gjest Rita på tur Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Tenk deg det avkommet! I bukser, lange og korte skjørt;) 0 Siter
nattsvermeren1365380995 Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Du får spørre om det du lurer på inne på sexforumet. Jeg lover å svare helt gratis. takk skal du ha:) men saken er ganske pinlig,så jeg vet ikke om jeg tør...(å legge ut spørsmålet her) ..kanskje en annen gang,takk for tilbudet! snakkes;) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 takk skal du ha:) men saken er ganske pinlig,så jeg vet ikke om jeg tør...(å legge ut spørsmålet her) ..kanskje en annen gang,takk for tilbudet! snakkes;) Du! Ingenting er for pinlig å spørre om på dol. Her om dagen var det ei som putta ingefær i rumpa. Selv det var ikke pinlig. Det var ikke engang i nærheten. Det er det sexforumet er til for: Spørsmål du ikke tør å stille i RL. 0 Siter
nattsvermeren1365380995 Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Du! Ingenting er for pinlig å spørre om på dol. Her om dagen var det ei som putta ingefær i rumpa. Selv det var ikke pinlig. Det var ikke engang i nærheten. Det er det sexforumet er til for: Spørsmål du ikke tør å stille i RL. ok;) 0 Siter
Logitechmusa Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 ShitDiddelyDo er ikke SierDuDet, sies det... Ja, men det er vel bare SDD som selv sier at SDD ikke er SDD. ;-) Som om han greier lure noen andre enn seg selv..... 0 Siter
Sofline Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Ja, men det er vel bare SDD som selv sier at SDD ikke er SDD. ;-) Som om han greier lure noen andre enn seg selv..... :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.