Gå til innhold

Bruksanvisninger

Anbefalte innlegg

Gjest Violsa
Skrevet

Er det noen av dere som faktisk leser de?

verste jeg vet. Akkurat som jeg aldri leser kart.

Videoannonse
Annonse
Gjest Ferri
Skrevet

Når jeg har for mange skruer igjen :)

natta foresten :)

Skrevet

Jo, jeg leser dem. Ikke fra perm til perm, men for å starte og for å finne frem til div. finesser.

Skrevet

Har nettopp satt sammen en helt kjøkken og fulgte for en gangs skyld bruksanvisningene til punkt og prikke og _alt_ stemte!

Men jeg leser dem sjelden når det er snakk om ny dvd-spiller og sånt nei.

Kart derimot! Kjører ikke på tur på ukjente steder uten å sitte med kartboka i fanget! :o) Som passasjer da. Jeg elsker kart!

Skrevet

Jeg elsker det! Leser alle bruksanvisninger som følger med på ting jeg kjøper. Akkurat nå pusser vi opp kjøkken og jeg syns det er kjempekult, men litt kjedelig å skru sammen det syvende benkeskapet når det er klin likt som de seks forrige. Gadd ikke lese bruksanvisninga mer enn to ganger liksom.

Elsker kart også, men blir bilsyk av å lese kart i bil. Er en rev på å finne frem i nye storbyer med kart, så selv om jeg ikke er noen ledertype til vanlig blir jeg det hvis jeg er på tur med andre som heller ikke er kjent, for de tar alltid feil på kartet. ;)

mariaflyfly
Skrevet

Har nettopp satt sammen en helt kjøkken og fulgte for en gangs skyld bruksanvisningene til punkt og prikke og _alt_ stemte!

Men jeg leser dem sjelden når det er snakk om ny dvd-spiller og sånt nei.

Kart derimot! Kjører ikke på tur på ukjente steder uten å sitte med kartboka i fanget! :o) Som passasjer da. Jeg elsker kart!

Jeg blir kvalm av å sitte og lese i bilen. Eller sende sms. Og har noen spyopplevelser fra barndommen med den ekle, brune NAF-boka innen rekkevidde langt bak i hukommelsen. *urk*

Skrevet

Jeg blir kvalm av å sitte og lese i bilen. Eller sende sms. Og har noen spyopplevelser fra barndommen med den ekle, brune NAF-boka innen rekkevidde langt bak i hukommelsen. *urk*

Jeg kan ikke sitte å lese i lange tider i bil jeg heller, da blir jeg skikkelig spykvalm. Men jeg klarer å følge med i Naf-boka. :o)

Gjest midia
Skrevet

Skal jeg lese bruksanvisning så må jeg holde på med den "varen" samtidig hvis ikke lagres det ikke i hodet.

Skrevet

Jeg prøver først uten, men noen ganger må jeg bite i det sure eplet...

Skrevet

Svært sjeldent. Har nesten ikke tålmodighet til å følge ei bruksanvisning fra a til å. Men jeg har blitt straffet en rekke ganger for det da.... :)

Jeg er håpløs til å lese kart. På lengre bilturer på ukjente plasser trenger jeg mye kart, men kjører veldig ofte feil...

Skrevet

Liker ikke bruksanvisninger jeg heller, og leser dem bare når jeg må.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...