Dorthe Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Er det ikke på tide å stenge utesteder med konserter nå? Her er fremdeles fullt rulle og det er helt umulig å sove. Nå føler jeg meg virkelig som en sur, gammel kjerring men er det ikke nok når klokka er 4.23 om morran? 0 Siter
Gemini Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Jo, nå burde det nok være stengt... Sender over noen ørepropper som kanskje kan hjelpe! :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Skrevet 23. juli 2006 Jo, nå burde det nok være stengt... Sender over noen ørepropper som kanskje kan hjelpe! :-) Jo takk ) Vet ikke hvor godt de hjelper siden hele huset rister nesten. Voldsomt batteri på det bandet altså og piping i instrumentene ;o) Trommesoloer på denne tida er liksom ikke helt tingen. 0 Siter
Gemini Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Jo takk ) Vet ikke hvor godt de hjelper siden hele huset rister nesten. Voldsomt batteri på det bandet altså og piping i instrumentene ;o) Trommesoloer på denne tida er liksom ikke helt tingen. Såpass seint på natta er kanskje det verste kjøret over for politiet. Kanskje du skulle ta en telefon til dem, og høre om de kan stikke bortom og snakke bråkmakerne til rette...? 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Skrevet 23. juli 2006 Såpass seint på natta er kanskje det verste kjøret over for politiet. Kanskje du skulle ta en telefon til dem, og høre om de kan stikke bortom og snakke bråkmakerne til rette...? Jeg har faktisk lyst men antagelig har de fått tillatelse. Altså jeg vet hvor jeg bor men dette går over alle grenser. Kanskje fordi jeg er trøtt og har lyst å sove og det er helt umulig. Leiligheten koker og jeg kan ikke lukke vinduer og verandadøra. Stakkars dem som ikke kan sove til de våkner i morra, jeg kan i hvert fall sove så lenge jeg vil. 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Skrevet 23. juli 2006 Ørepropper er tingen. Jeg skal kjøpe til mandag, dette skjer ikke bare i helgene men flere dager i uka også. Jeg vet at bydelslegen har vært involvert og at de skal måle lyden her men foreløpig har det ikke skjedd noen ting. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Jeg skal kjøpe til mandag, dette skjer ikke bare i helgene men flere dager i uka også. Jeg vet at bydelslegen har vært involvert og at de skal måle lyden her men foreløpig har det ikke skjedd noen ting. Men du er utenfor skjenkeringen? Eller eksisterer ikke den lenger? For i så fall skal det vel være stille langt tidligere enn firetida? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 De stenger vel halv fire? Hvordan gikk det; fikk du sove til sist? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Jo takk ) Vet ikke hvor godt de hjelper siden hele huset rister nesten. Voldsomt batteri på det bandet altså og piping i instrumentene ;o) Trommesoloer på denne tida er liksom ikke helt tingen. Du bor rett over? 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Skrevet 23. juli 2006 De stenger vel halv fire? Hvordan gikk det; fikk du sove til sist? De sluttet kvart på fem og jeg sovnet som en stein og våknet akkurat nå ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Skrevet 23. juli 2006 Men du er utenfor skjenkeringen? Eller eksisterer ikke den lenger? For i så fall skal det vel være stille langt tidligere enn firetida? Jeg bor vel innenfor, den eksisterer vel enda men litt forskjellig slik at puber i gater med trikk stenger 4 og de uten trikk stenger 1. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 De sluttet kvart på fem og jeg sovnet som en stein og våknet akkurat nå ) Godt du har sovet etterpå! Men skal si de holdt på lenge.... 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Skrevet 23. juli 2006 Godt du har sovet etterpå! Men skal si de holdt på lenge.... Det skjer stadig vekk. Er det bra musikk så er det greit en stund, i går var det ikke bra musikk og jeg var trøtt. Godt at jeg har barnefri så jeg kan sove så lenge jeg vil. Men døgnrytmen min er ikke noe å skryte av til vanlig heller, jeg er nesten alltid våken halve natta ) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Det skjer stadig vekk. Er det bra musikk så er det greit en stund, i går var det ikke bra musikk og jeg var trøtt. Godt at jeg har barnefri så jeg kan sove så lenge jeg vil. Men døgnrytmen min er ikke noe å skryte av til vanlig heller, jeg er nesten alltid våken halve natta ) Noen må det også, vet du! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.