Gå til innhold

Ja, så var jeg her igjen...

Anbefalte innlegg

Gjest jente1969
Skrevet

Husker dere meg? Litt vel rund i kantene, og betatt av en fyr.

Vel, vi har møttes et par ganger nå, og det har vært hyggelig. Han sier han håper det ikke blir så lenge til neste gang. Vi har hatt kontakt på SMS så og si hver dag i det siste. I går var han på fest, mens jeg ikke hadde anledning. Fikk drøssevis av meldinger utover natta.

Så hva tror dere? *bluss*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror han er interessert! :o) Nyt det og kos deg og ha en fortsatt herlig sommer! :o)

Snacky1365380698
Skrevet

Ingenting er som å være forelsket på sommeren :)

Og dette lover bra! Gi det en liten uke så er det i boks. Er jo ingenting å legge fingeren på, jo :)

Lykke til!

Gjest jente1969
Skrevet

Jeg tror han er interessert! :o) Nyt det og kos deg og ha en fortsatt herlig sommer! :o)

Skal reise bort en uke nå, ferie med ungene. Har jo bare sååå lyst til å droppe den. Enn om han glemmer meg? :)

Gjest jente1969
Skrevet

Ingenting er som å være forelsket på sommeren :)

Og dette lover bra! Gi det en liten uke så er det i boks. Er jo ingenting å legge fingeren på, jo :)

Lykke til!

Jeg skal være borte i en liten uke, så jeg håper det ikke fader ut av seg selv, da?

Snacky1365380698
Skrevet

Jeg skal være borte i en liten uke, så jeg håper det ikke fader ut av seg selv, da?

Neinei, det må du ikke være redd for! Han har godt av å måtte pines litt. Ikke alltid like bra å være tilgjengelig hele tiden, vett :)

Dette går nok så bra skal du se!

Skrevet

Skal reise bort en uke nå, ferie med ungene. Har jo bare sååå lyst til å droppe den. Enn om han glemmer meg? :)

Han glemmer deg ikke på en uke;) Send han litt koselige meldinger innimellom uten å være for pågående.

Gjest jente1969
Skrevet

Neinei, det må du ikke være redd for! Han har godt av å måtte pines litt. Ikke alltid like bra å være tilgjengelig hele tiden, vett :)

Dette går nok så bra skal du se!

...men jeg kan vel ha kontakt pr. SMS?

*lengte*

Gjest jente1969
Skrevet

Han glemmer deg ikke på en uke;) Send han litt koselige meldinger innimellom uten å være for pågående.

Å ja!

(Gud, for en fjortis jeg er! ;)

Snacky1365380698
Skrevet

...men jeg kan vel ha kontakt pr. SMS?

*lengte*

Ja, selvfølgelig :) Mente bare at det ikke gjorde noe om du ikke var tilstede i person. Litt SMS flørting skader ingen :)

Skrevet

Dette lover veldig godt! :-)

Ikke vær redd for ferien, forresten. Forholdet til han som nå er min ektemann startet med bl.a. mye sms (og prating i RL) og faktisk at jeg dro bort på ferie i 2 uker.

Skrevet

Dette lover veldig godt! :-)

Ikke vær redd for ferien, forresten. Forholdet til han som nå er min ektemann startet med bl.a. mye sms (og prating i RL) og faktisk at jeg dro bort på ferie i 2 uker.

Og etter å ha møtt drømmemannen, så vi hverandre ikke på over tre uker. Vi er sammen nå (og har vært det en stund). :-)

Skrevet

Å ja!

(Gud, for en fjortis jeg er! ;)

Det er bare koselig å være som en fjortis;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...