Gå til innhold

ørepynt med magnet

Anbefalte innlegg

Gjest Vil pynte meg
Skrevet

Jeg kjøpte en ørepynt med magnet i går på cappahl.Det var prefekt for meg siden jeg har problemer med de hullene jeg har i øret.Men de hadde bare 1 stk.Selger dem sånne noen andre plass?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Magnet er ikke kjent for å virke mot noe som helst. Selv om magnetisme kan virke mystisk, så er det ikke dermed sagt at det kan gjøre noe mer enn å trekke til seg magnetiske materialer.

Skrevet

Magnet er ikke kjent for å virke mot noe som helst. Selv om magnetisme kan virke mystisk, så er det ikke dermed sagt at det kan gjøre noe mer enn å trekke til seg magnetiske materialer.

*kremt* - det er for å slippe å ha hull...

Skrevet

OK.

Det var noe annet. Jeg har heller ikke hull (der).

Skrevet

Magneter selges som helsebringende, billige taiwansmykker med en uhorvelig pris.

--------------------

Med magnetsmykkerne kan du hjælpe kroppens immunforsvar og blodcirkulation til det bedre. På en effektiv, let og ufarlig måde kan du give dig selv en værdifuld magnetterapi hver eneste dag. Bare tag magnetsmykket på, så er du i gang. Magnetsmykkerne kan bruges af alle mennesker i alle aldre.

Magnetsmykkerne erstatter jordens synkende magnetfelt, giver dig et slags “magnet-tilskud” som erstatter den synkende jord-magnetismen. Ved at give dette “tilskud” via magnetsmykket, bliver påvirkningen mest mulig ligesom den naturlige magnetisme, som af forskellige grunde er kraftigt reduceret de sidste ti år. Jernatomerne i blodet, som passerer igennem kroppen, øger sin evne til at transportere ilt, noget som igen fører til en bedre ilt mængde i alle kroppens celler.

Magnetfelter øger cirkulationen i levende væv, og kan derfor anvendes mod praktisk taget alle former for smerter. Det er ikke magneterne i sig selv, som er helbredende, men det er de forudsætninger, som magnetfelterne skaber, som får kroppen til at helbrede sig selv. Gennem magnetbehandling øges blodcirkulationen og skaber mere ilt til cellerne samt fjerner affaldsstoffer.

------------

Makan til sludder skal du lete lenge etter.

Skrevet

Det er i dette tilfellet nok kun bare til pynt og for å slippe hull...

Forøvrig kjenner jeg en som har fått stor hjelp av magnetsåler.

Skrevet

Det er i dette tilfellet nok kun bare til pynt og for å slippe hull...

Forøvrig kjenner jeg en som har fått stor hjelp av magnetsåler.

Det gjenstår å dokumentere at magnet hjelper for noe.

Enkelttilfeller og enkeltvitner er det mange av, uten at det beviser noe.

Fenomenene lar seg ikke gjenta under kontrollerte forhold. Aldri. De må da kunne påvises ved forsøk hvis det er sant?

Skrevet

Det gjenstår å dokumentere at magnet hjelper for noe.

Enkelttilfeller og enkeltvitner er det mange av, uten at det beviser noe.

Fenomenene lar seg ikke gjenta under kontrollerte forhold. Aldri. De må da kunne påvises ved forsøk hvis det er sant?

Hun ble i hvertfall kvitt en ganske plagsom plage ved å bruke magnetsåler (hun hadde ikke begynt med dem pga. denne plagen). Da hun prøvde å slutte å gå med dem kom plagen tilbake.

Skrevet

Hun ble i hvertfall kvitt en ganske plagsom plage ved å bruke magnetsåler (hun hadde ikke begynt med dem pga. denne plagen). Da hun prøvde å slutte å gå med dem kom plagen tilbake.

Kan noen forklare hvordan det virker?

F eks så er hodepine bare et symptom, ikke en sykdom. La oss si at magneter kurerer hodepine. Men hodepinen kan forårsakes av la oss si 50 ulike sykdommer, hvordan kan man vite hvilken sykdom man har, og hvilken kur som virker? En kur kan ikke virke på alle sykdommer med alle årsaker? En slik medisin har aldri vært påvist, og kan ikke virke mot alt, det er fysisk unmulig.

Skrevet

Kan noen forklare hvordan det virker?

F eks så er hodepine bare et symptom, ikke en sykdom. La oss si at magneter kurerer hodepine. Men hodepinen kan forårsakes av la oss si 50 ulike sykdommer, hvordan kan man vite hvilken sykdom man har, og hvilken kur som virker? En kur kan ikke virke på alle sykdommer med alle årsaker? En slik medisin har aldri vært påvist, og kan ikke virke mot alt, det er fysisk unmulig.

Hodepine kommer ikke nødvendigvis av en sykdom.

Skrevet

Hodepine kommer ikke nødvendigvis av en sykdom.

Da blir det enda vanskeligere å kurere?

80% av alle sukdommer går over av seg selv, og mange kommer og går uten at noen vet hvorfor. Det er et stort marked i å være på rett sted til rett tid og ta æren for noe som allikevel skjer. Det er lett å forveksle "sammenheng" med "sammenfall".

Skrevet

Da blir det enda vanskeligere å kurere?

80% av alle sukdommer går over av seg selv, og mange kommer og går uten at noen vet hvorfor. Det er et stort marked i å være på rett sted til rett tid og ta æren for noe som allikevel skjer. Det er lett å forveksle "sammenheng" med "sammenfall".

Vedkommende jeg kjenner som fikk hjelp av magnetsåler fikk hjelp til noe hun hadde slitt med siden hun var ung og som ikke er en sykdom i seg selv, helt ufarlig, men plagsomt.

Skrevet

Vedkommende jeg kjenner som fikk hjelp av magnetsåler fikk hjelp til noe hun hadde slitt med siden hun var ung og som ikke er en sykdom i seg selv, helt ufarlig, men plagsomt.

Vi får håpe magnetfolka holder seg til vage sykdommer, og det disse som lar seg "kurere". Et brukket ribben er ikke lett å kurere med trolldom, men hodepine lar seg lett kurere helt av seg selv og kanskje en kald klut, litt ferie og fint vær eller massasje?

Skrevet

Vi får håpe magnetfolka holder seg til vage sykdommer, og det disse som lar seg "kurere". Et brukket ribben er ikke lett å kurere med trolldom, men hodepine lar seg lett kurere helt av seg selv og kanskje en kald klut, litt ferie og fint vær eller massasje?

Nå var det ikke hodepine det var snakk om hos henne jeg kjenner, men et mer konkret problem hun visste hva kom av.

Et brukket ribben lar seg ikke kurere av annet enn tålmodighet. :-)

Skrevet

Nå var det ikke hodepine det var snakk om hos henne jeg kjenner, men et mer konkret problem hun visste hva kom av.

Et brukket ribben lar seg ikke kurere av annet enn tålmodighet. :-)

"Et brukket ribben lar seg ikke kurere av annet enn tålmodighet. "

Noen kunne finne på å være der når det var grodd og ta æren for det.

Gjest Vil pynte meg
Skrevet

Glitter, H&M osv har slikt

Takk(den enste som svarte på spørsmålet mitt):-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Datteren min kjøpte et par på Glitter. (Utvalget var ganske stort) De var fine, men hun opplevde at øredobbene til stadighet "vandret" over til håret og satte seg fast der i stedet.

Men magnetøredobbene der er så billige at det ikke skader å prøve om det passer for deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...