Gjest dina2 Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Har ei voksen katt på 5-7 år. Hun har hatt to eiere før så jeg er ikke helt sikker på alderen. Hun er ganske sky av seg, og redd for lyder etc. Vi er masse ved fritidsboligen og til nå har pusi vært hjemme og vi har fått noen naboer til å mate henne ute. Men siden vi reiser svært mye bort spesielt nå på sommeren tenkte jeg å ta henne med. Så jeg lurer på om voksne katter kan trene seg på å like å kjøre bil og på å gå i band? Trur ikke jeg i første omgang tørr å ha henne løs ute, tenk om hun blir borte. 0 Siter
pistolèro Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 For kattens skyld har hun det best hjemme. Rikelig med mat,vann og toalett. 0 Siter
keinstein Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Katta har det best hjemme, med en snill nabo som setter fram mat og vann der den pleier å finne det. En eldre katt som din ville sannsynligvis fint like seg på hytta, men mye kan skje, f eks reven er glad i kattestek. Men det mest vanlige problemet er vel at katten ikke er der når dere skal dra hjem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.