Gå til innhold

Katt med på hytta

Anbefalte innlegg

Gjest dina2
Skrevet

Har ei voksen katt på 5-7 år. Hun har hatt to eiere før så jeg er ikke helt sikker på alderen.

Hun er ganske sky av seg, og redd for lyder etc.

Vi er masse ved fritidsboligen og til nå har pusi vært hjemme og vi har fått noen naboer til å mate henne ute.

Men siden vi reiser svært mye bort spesielt nå på sommeren tenkte jeg å ta henne med.

Så jeg lurer på om voksne katter kan trene seg på å like å kjøre bil og på å gå i band?

Trur ikke jeg i første omgang tørr å ha henne løs ute, tenk om hun blir borte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For kattens skyld har hun det best hjemme.

Rikelig med mat,vann og toalett.

Skrevet

Katta har det best hjemme, med en snill nabo som setter fram mat og vann der den pleier å finne det.

En eldre katt som din ville sannsynligvis fint like seg på hytta, men mye kan skje, f eks reven er glad i kattestek.

Men det mest vanlige problemet er vel at katten ikke er der når dere skal dra hjem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...