Gå til innhold

Hvordan er det i Tyrkia i juli/sept?

Anbefalte innlegg

Gjest ewene
Skrevet

Ser på retplasser og Tyrkia. Nærmere bestemt Side og et leilighetshotel som heter Risus. Hvordan er det i Tyrkia i juli/aug, er det levelig med tanke på varmen? Er Side bra, er det mye uro om natten? Har tenkt mulig å ta familien mann, barn på 6 0g 14 år. Men vil høre hva andre sier.

Skrevet

Vi var i Tyrkia og Side i aug/september i fjor.Da vi landet i Antalya slo varmen mot oss. Var 35 grader der, men du blir fort vant med varmen. De siste dagene vi var der var det vel bare 30 grader og da ble det for kaldt for meg å bade :hihi:

Side er en kjempe flott plass. Vet ingenting om hotellet du snakker om. Men vi var der sammen med våre barn på da 9,10 og 14 år og vi hadde det helt topp. Nede i selve sentrum er det mye liv, men opplevde ingen utagerende festing eller fulle folk. Vi hadde det kjempe topp :D

Så dra ned du, dere kommer til å kose dere :D

Skrevet

30-40 grader har jeg hørt.

Neida, man blir fort vant til det :D

Skrevet

Anbefaler for øvrig å ha med deg tyrkisk lire når du kommer til flyplassen sånn at dere får kjøpt dere drikke. Jeg drakk 1,5 liter vann alene på bussturen til Side.

Skrevet

I juli i er det varmt. Sist jeg var der var det mellom 45 og 50 grader og det var i heteste laget.

Jeg har også vært der i juni, det var behagelig varmt men best var det i august/september hvor det var litt varmere enn Norge om sommeren.

Gjest dina2
Skrevet

Har vært i tyrkia mange ganger og bla i Side to ganger. juli og august er alt for varmt, opp mot 50 grader. Om du vil til Tyrkia anbefaler jeg deg å reise i slutten av august.

Side er rolig plass som passer godt for barnefamilier.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...