Gjest Skrekkfilm Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 at jeg spiste opp mannen min (fysisk), hva betyr den drømmen? 0 Siter
Mista nikket Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 At du ikke stoler på ham og vil ha full kontroll??? 0 Siter
DarkPink Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Du må sette det i sammenheng med hvilket forhold dere har (hatt) i det siste, bestemte ønsker, gleder, irritasjoner eller problemstillinger angående han eller noe han representerer, som har dukket opp nylig. 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 At selv om dere bor sammen,skal dere ikke være ett? Kanskje det betyr han han føler seg ufri til tider,eller som noen her nevte...at du har behov for kontroll... Bare gjetting Var en fæl drøm... 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Mannen din er nok bare en tilfeldig person. Drømmer har alltid med ens egne følelser å gjøre. Men hvordan man skal takle at man spiser noen vet jeg neimen ikke :-) Kanskje du føler du har gapt over for mye i det siste eller noe sånt? :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.