Gå til innhold

Svogeren min ligger bevisstløs..

Anbefalte innlegg

Gjest gomle
Skrevet

I morgen skal jeg besøke ham på sykehuset. Det er langt unna, så jeg skal ta fly. Han ble skadet i en ulykke for en uke siden, og ble fløyet til sykehuset i helikopter. Siden har han ligget bevisstløs. Han har brudd i hodeskallen, med en blodansamlig inni hodet, pluss brukket brystben og en stor skade på lungene. Han ligger i narkose for å få hvile, og de har prøvd å senke dosene for å få ham våken et par ganger, men de har ikke fått kontakt. De har måttet dope ham ned igjen etter et par timer pga komplikasjoner. Den første gangen ble han veldig urolig, og den andre gangen fikk han kramper. Vi aner derfor ikke hvordan tilstanden er når (hvis..) han våkner. Kroppen ser ut til å klare seg fint, men trenger lang tid for å leges. Det er broren til mannen min, og jeg har alltid vært veldig glad i ham. Gruer meg til å se ham, se at det er virkelig at han ligger der bevisstløs, men samtidig gleder jeg meg til å få sitte hos ham, være der.

Måtte bare få skrive det ned, det er så fryktelig vondt å gå slik og vente..

Videoannonse
Annonse
Gjest Ulvinnen
Skrevet

Dette var trist å høre. Jeg kan bare ønske dere alle lykke til og håpe at svogeren din ikke er så sterkt skadet som dere frykter.

Hjernen er et fantastisk organ, og mye kan trenes opp igjen selv om han skulle være satt tilbake nå.

Skrevet

Lykke til!

Jeg har en slektning som var ute for en ulykke og også ble holdt kunstig i koma for noen år siden. Det var ikke til å vite hvordan det ville gå med ham, men han ble helt frisk igjen. :-)

Gjest gomle
Skrevet

Lykke til!

Jeg har en slektning som var ute for en ulykke og også ble holdt kunstig i koma for noen år siden. Det var ikke til å vite hvordan det ville gå med ham, men han ble helt frisk igjen. :-)

Tusen takk, det var god trøst!! :-)

Skrevet

Uff, føler med dere. Håper det hele ordner seg.

Skrevet

Tusen takk, det var god trøst!! :-)

Jeg har også en slik gladhistorie (skjønt, glad og glad, men ok); en mann her i byen ble meid ned i et fotgjengerfelt, og etter lengre rekonvalesens; kunstig koma inkludert, er han nå "seg selv" igjen. Håper dette blir utgangen for din svoger også! Ta vare på hverandre!

Gjest gomle
Skrevet

Jeg har også en slik gladhistorie (skjønt, glad og glad, men ok); en mann her i byen ble meid ned i et fotgjengerfelt, og etter lengre rekonvalesens; kunstig koma inkludert, er han nå "seg selv" igjen. Håper dette blir utgangen for din svoger også! Ta vare på hverandre!

Ja, det håper jeg også! Tusen takk for trøstende ord!Han er en nydelig person, og jeg ville ikke holde ut at han ikke blir "seg selv" igjen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...