Gjest batteri Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 noen som har msn space her? før fikk jeg til å legge ut bilder å lage album, nå skjer det ikke noe når jeg trykker på "legg til bilder"... det står "Kan du ikke legge til bilder?" en plass, men når jeg trykker der skjer det også lite... men det gikk altså før..vil legge ut feriebildene mine...hvordan skal jeg få dette til? Er det blitt mer avanserte funskjoner slik at jeg må innstallere noe mer på pc`en eller hva... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Jeg får heller ikke lagt inn bilder, og jeg tror msn har problemer. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Jeg får heller ikke lagt inn bilder, og jeg tror msn har problemer. neida det er ikke msn. Jeg hadde samme problem. Det er bare noen instillinger som skal til. Gå inn på "hjelp" til høyre inne på ditt space,og "jeg får ikke lagt til bilder på space" Der får du beskjed om hva du må se etter. Det fungerte her iallefall. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 neida det er ikke msn. Jeg hadde samme problem. Det er bare noen instillinger som skal til. Gå inn på "hjelp" til høyre inne på ditt space,og "jeg får ikke lagt til bilder på space" Der får du beskjed om hva du må se etter. Det fungerte her iallefall. Det går ikke å klikke på det... Ingenting skjer (kommer opp). Jeg har gått igjennom instillinger og prøvd å fikse (fikk mail fra msn-support), men... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.