beib Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 jeg har vært på skogstur i dag,gikk fort,svømmte ca 30 min i ett vann,var varmt og fint.jeg var totalt utslitt da jeg kom hjem,hvilte i noen timer og så gikk jeg til sjøen og svømmte hardt i 45 min...var litt kaldt i begynnelsen.så nå etter noen timer så får jeg frostannfall,fryser og går i dusjen i kokvarmt vann.. holdt på og besvime pga all doggen,lite bad og hadde kondensfri tørketrommel på samtidig,den gir også varme.. har ikke feber,temp var 35,8 før jeg gikk i dusjen... fryser ennda,sitter med klær og dyner og kakao. noen som vet hva dette kan være og hva jeg kan gjøre.. 0 Siter
Gjest Ikke bra serru` Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Du har vært for lenge i vannet slik at kroppstemperaturen har blitt nedkjølt lenge, det tar lang tid å stabilisere. I morra tipper jeg du er i fin form. Opplevde det samme da jeg bada i et tjern. Det føltes varmt der og da, derfor bada jeg lenge. Om natta kom frostanfallene og jeg var ikke god før langt utpå neste dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.