Gå til innhold

Jeg har bada i dag

Anbefalte innlegg

Gjest Superpsyko
Skrevet

Tok meg en 5-timers svømmetur i fjorden! ;-)

Hærrrlig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 timers svømmetur, ja. Pytt, pytt! :D

(Jeg har stått til livs i vann i cirka en halv time i dag, mens jeg har hjulpet eldstemann som skal lære seg å svømme - teller det for noe, eller? ;) )

Gjest gårdetan
Skrevet

"bare" 5 timer?..brukte du våtdrakt?

Gjest Superpsyko
Skrevet

du som starta leiteaksjonen?

*plystrer og kikker i taket*

Gjest Superpsyko
Skrevet

*plystrer og kikker i taket*

Neida, så psyko er jeg heldigvis ikke. Eller, jeg vet jo ikke om hun som gjorde det er psyko da egentlig, jeg prøvde bare å skryte på meg historien hennes. ;)

Godt gjort å svømme rundt i fjorden i 5 timer non-stop, det skal hun ha. Fortjener pokal gjør hun, eller ihverfall å komme i neste ukes Se&hør! :)

Skrevet

Neida, så psyko er jeg heldigvis ikke. Eller, jeg vet jo ikke om hun som gjorde det er psyko da egentlig, jeg prøvde bare å skryte på meg historien hennes. ;)

Godt gjort å svømme rundt i fjorden i 5 timer non-stop, det skal hun ha. Fortjener pokal gjør hun, eller ihverfall å komme i neste ukes Se&hør! :)

jeg prøvde på det samme,men holdt bare ut i 45 min og det jeg sitter igjen med er nedkjøling...hun må være hard hu derre dama der altså...om ikke så vet eg kordan hun har det...men eg tok sjøveien da...

Gjest Superpsyko
Skrevet

jeg prøvde på det samme,men holdt bare ut i 45 min og det jeg sitter igjen med er nedkjøling...hun må være hard hu derre dama der altså...om ikke så vet eg kordan hun har det...men eg tok sjøveien da...

Ja dæven, det må da være livsfarlig å være i sjøen så lenge. Dama må være frøsen inntill margen.

Får håpe hun holdt seg i aktivitet (varm) og ikke bare lå på ryggen og duppa. ;o)

Skrevet

Ja dæven, det må da være livsfarlig å være i sjøen så lenge. Dama må være frøsen inntill margen.

Får håpe hun holdt seg i aktivitet (varm) og ikke bare lå på ryggen og duppa. ;o)

kansje hun får svømmehud?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...