Gjest Superpsyko Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Tok meg en 5-timers svømmetur i fjorden! ;-) Hærrrlig! 0 Siter
birdie Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 5 timers svømmetur, ja. Pytt, pytt! (Jeg har stått til livs i vann i cirka en halv time i dag, mens jeg har hjulpet eldstemann som skal lære seg å svømme - teller det for noe, eller? ) 0 Siter
Gjest gårdetan Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 "bare" 5 timer?..brukte du våtdrakt? 0 Siter
Gjest Superpsyko Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 du som starta leiteaksjonen? *plystrer og kikker i taket* 0 Siter
beib Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 du som starta leiteaksjonen? sier ikke noe jeg :-) 0 Siter
Gjest Superpsyko Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 *plystrer og kikker i taket* Neida, så psyko er jeg heldigvis ikke. Eller, jeg vet jo ikke om hun som gjorde det er psyko da egentlig, jeg prøvde bare å skryte på meg historien hennes. Godt gjort å svømme rundt i fjorden i 5 timer non-stop, det skal hun ha. Fortjener pokal gjør hun, eller ihverfall å komme i neste ukes Se&hør! 0 Siter
beib Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Neida, så psyko er jeg heldigvis ikke. Eller, jeg vet jo ikke om hun som gjorde det er psyko da egentlig, jeg prøvde bare å skryte på meg historien hennes. Godt gjort å svømme rundt i fjorden i 5 timer non-stop, det skal hun ha. Fortjener pokal gjør hun, eller ihverfall å komme i neste ukes Se&hør! jeg prøvde på det samme,men holdt bare ut i 45 min og det jeg sitter igjen med er nedkjøling...hun må være hard hu derre dama der altså...om ikke så vet eg kordan hun har det...men eg tok sjøveien da... 0 Siter
Gjest Superpsyko Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 jeg prøvde på det samme,men holdt bare ut i 45 min og det jeg sitter igjen med er nedkjøling...hun må være hard hu derre dama der altså...om ikke så vet eg kordan hun har det...men eg tok sjøveien da... Ja dæven, det må da være livsfarlig å være i sjøen så lenge. Dama må være frøsen inntill margen. Får håpe hun holdt seg i aktivitet (varm) og ikke bare lå på ryggen og duppa. ;o) 0 Siter
beib Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Ja dæven, det må da være livsfarlig å være i sjøen så lenge. Dama må være frøsen inntill margen. Får håpe hun holdt seg i aktivitet (varm) og ikke bare lå på ryggen og duppa. ;o) kansje hun får svømmehud? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.