Gå til innhold

Skammer meg.

Anbefalte innlegg

Gjest baremegigjen
Skrevet

Jeg sitter her og har skitne tanker.

Jeg er lykkelig gift, og har etter mange ustabile år fått en snill mann, hus, bil og en knallflott jobb.

Så sitter jeg da og surfer på nettet, og plutselig finner jeg navnet på en gammel flamme. Googler han, og sjekker alt jeg kommer over.

Finner også emailadressen hans, siden han har et litt spesielt navn, og sitter her og har bare sååå lyst til å sende han en mail.

Jeg skjønner ikke hva som går av meg. jeg kunne aldri vært utro. Vet så altfor godt hva det fører til.

Jeg har bare så sinnsvakt lyst til å flørte litt.

Hvorfor er jeg så ond mot meg selv?

Har ikke sendt noen mail, men det kribler i fingrene.

Jeg har ikke følt meg sexy og attraktiv på evigheter. Skulle gjerne hatt noen som beundret meg litt. Om enn bare i et par mailer.

Videoannonse
Annonse
Gjest gomle
Skrevet

IKKE send en mail! Det er skummelt, og man vikler seg fryktelig fort inn i ting som gjør at "jeg kunne aldri vært utro" ikke virker så viktig lenger..

Skrevet

Skjønner deg godt, men ikke lek med ilden - det er ikke godt å bli brent!

Skrevet

Hvis du velger å sende mail, vær åpen om det til mannen din.

Gjest god sommer
Skrevet

Jeg sendte mail med en gammel ex en periode, og plutselig kom han med forslag om vi skulle være elskere.... Jeg sa nei og vi har ikke kontakt. Tenk om han har spart på mail, tenker jeg... Men nå skrev jeg ingenting farlig da.

Så ikke gjør det er mitt råd.

Gjest Litt spenning i hverdagen...
Skrevet

Litt spenning i hverdagen skader ikke....

Ser ikke noe galt i å sende mail.så lenge det ikke går videre....

Gjest lauer
Skrevet

Begrepet "lykkelig gift" eksisterer egentlig ikke. Naturen har sørget for det, gjennom at vår seksualitet også er rettet mot andre enn den faste partneren.

petter smart
Skrevet

Hva med å heller sende noen flørtete mail til din mann? Det kan være enklere å slippe seg løs når en ikke trenger si det direkte til den andre.

Har du fortalt (i klartekst) din mann at du savner litt romantikk og spenning i forholdet? Har du gjort noe for å få mer spenning og romantikk (og da mener jeg ikke masing)?

Skrevet

Hva med å heller sende noen flørtete mail til din mann? Det kan være enklere å slippe seg løs når en ikke trenger si det direkte til den andre.

Har du fortalt (i klartekst) din mann at du savner litt romantikk og spenning i forholdet? Har du gjort noe for å få mer spenning og romantikk (og da mener jeg ikke masing)?

Det tror jeg er det beste rådet jeg har hørt! (Ikke ironi).

petter smart
Skrevet

Det tror jeg er det beste rådet jeg har hørt! (Ikke ironi).

Takk:-) Sitter her og nesten rødmer jo.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...