Lillemus Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Drømte forleden natt at jeg var på hytta til Flystripa! Og de hadde godterier skal dere vite! Skapene var fulle, hauger med slike plastbokser som er i hyllene med smågodt i løs vekt - skap på skap! Da jeg sa til Flystripa at de hadde kanskje litt mye godterier så bare fnyste hun og sa at "Litt godis må vi da ha på hytta!" og øste opp i en svær boks til meg med en hvit plastøse! ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Jeg drømmer stadig vekk ustabile dolerdrømmer. Det kan ikke bety annet enn at det snart er på tide med ferie. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Hmmm, har du vært litt for mye på dol i det siste, Lillemus? *lol* 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Skrevet 24. juli 2006 Hmmm, har du vært litt for mye på dol i det siste, Lillemus? *lol* I det siste!? Det vil vel si i de siste 9 årene.... *Grøss* 0 Siter
jubalong70 Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 I det siste!? Det vil vel si i de siste 9 årene.... *Grøss* He, he... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Kanskje litt godtesjuk Jaggu. Var du tilbake? Møøøøøøøøøøøøø, med rose og sånn. 0 Siter
Solsikke Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Jaggu. Var du tilbake? Møøøøøøøøøøøøø, med rose og sånn. Nei, ikke tilbake Bare på gjestevisitt Opprettholde nick og sånt Samt at det er skolefeire og jeg kan rangle 0 Siter
Solsikke Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Jaggu. Var du tilbake? Møøøøøøøøøøøøø, med rose og sånn. Nei, ikke tilbake Bare på gjestevisitt Opprettholde nick og sånt Samt at det er skolefeire og jeg kan rangle 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.