Gjest hva gjør du? Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Jeg har ei venninne som er kjempehyggelig, men hun sender omtrent tre meldinger hver dag og spør hvordan det går og hva jeg gjør. Jeg har ikke lyst å sitte å svare hele tiden på hva jeg gjør. Hvordan kan jeg svare pent, uten å måtte legge ut om hva jeg gjør og hvordan det går hele tiden? 0 Siter
Gjest nicole40 Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Eh.....har vi en felles venninne?? Jeg har også en som sender sånne meldinger, her er ordlyden: kor går det? Ka gjør du på? De 2 setningene er stort sett alltid det hun skriver. Jeg lar bare være å svare,det ergrer meg like mye hver gang. Tenker....hun må da vel finne på annet å spørre om.... 0 Siter
Gjest hva gjør du? Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Eh.....har vi en felles venninne?? Jeg har også en som sender sånne meldinger, her er ordlyden: kor går det? Ka gjør du på? De 2 setningene er stort sett alltid det hun skriver. Jeg lar bare være å svare,det ergrer meg like mye hver gang. Tenker....hun må da vel finne på annet å spørre om.... Akkurat samme spørsmål ja. Mi venninne sier ofte hva hun gjør, da får jeg enda dårligere samvittighet for at jeg ikke forteller alt jeg gjør... 0 Siter
soleil Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Mistenker enkelte for å sende ut slike meldinger samtidig til flere i kontaktlista si når de kjeder seg. Det er kanskje stygt, men en kan la være å svare.. Mulig det kan hjelpe.. 0 Siter
Gjest nicole40 Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Akkurat samme spørsmål ja. Mi venninne sier ofte hva hun gjør, da får jeg enda dårligere samvittighet for at jeg ikke forteller alt jeg gjør... Mulig litt stygt gjort av meg men jeg ble luta lei de der sms'ene hennes.Så jeg sa til henne at det var temmelig kjedelig å lese de.Da ble hun snurt og sa at jeg sendte jo aldri meldinger til henne først. Det gjorde jeg før men hun svarte så å si aldri på mine meldinger og da var det i grunn liten vits. 0 Siter
nattsvermeren1365380995 Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Akkurat samme spørsmål ja. Mi venninne sier ofte hva hun gjør, da får jeg enda dårligere samvittighet for at jeg ikke forteller alt jeg gjør... ikke noe å få dårlig samvittighet for.mennesket er vel bare sinnsykt kontaktsjuk,og hun må vel en dag slutte å sende så mye sms og heller finne på noe annet å gjøre,hvis du lar være å svare. når du får sp.m. om du ikke hadde fått mld-ene fra henne,kan du jo si at du legger igjen mobilen i bilen? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Mistenker enkelte for å sende ut slike meldinger samtidig til flere i kontaktlista si når de kjeder seg. Det er kanskje stygt, men en kan la være å svare.. Mulig det kan hjelpe.. Enig. Det er ingen grunn til å svare på sånt. Men du: Du logget av før jeg rakk å svare. 0 Siter
nattsvermeren1365380995 Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Enig. Det er ingen grunn til å svare på sånt. Men du: Du logget av før jeg rakk å svare. er på,jeg:) 0 Siter
Sofline Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Ingen grunn til å svare alltid. Bare si du ikke sjekker telefonen for sms så ofte (eller ikke kan sms'e når du er på jobb). 0 Siter
nattsvermeren1365380995 Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Enig. Det er ingen grunn til å svare på sånt. Men du: Du logget av før jeg rakk å svare. ooops! den mld var ikke til meg...unnskyld:) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 ooops! den mld var ikke til meg...unnskyld:) Men skulle ikke du gå å feie over typen? 0 Siter
nattsvermeren1365380995 Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Men skulle ikke du gå å feie over typen? ikke riktig ennå.må vente til han kommer hjem..unnskyld misforståelsen i sted,trodde det var meg du mente:) 0 Siter
Gjest sweet peach Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Tips henne om DOL da vel. hehe.. Så får hun annet å være opptatt av! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.