Gå til innhold

venninne som sender sms hele tiden

Anbefalte innlegg

Gjest hva gjør du?
Skrevet

Jeg har ei venninne som er kjempehyggelig, men hun sender omtrent tre meldinger hver dag og spør hvordan det går og hva jeg gjør. Jeg har ikke lyst å sitte å svare hele tiden på hva jeg gjør. Hvordan kan jeg svare pent, uten å måtte legge ut om hva jeg gjør og hvordan det går hele tiden?

Videoannonse
Annonse
Gjest nicole40
Skrevet

Eh.....har vi en felles venninne?? Jeg har også en som sender sånne meldinger, her er ordlyden: kor går det? Ka gjør du på?

De 2 setningene er stort sett alltid det hun skriver. Jeg lar bare være å svare,det ergrer meg like mye hver gang. Tenker....hun må da vel finne på annet å spørre om....

Gjest hva gjør du?
Skrevet

Eh.....har vi en felles venninne?? Jeg har også en som sender sånne meldinger, her er ordlyden: kor går det? Ka gjør du på?

De 2 setningene er stort sett alltid det hun skriver. Jeg lar bare være å svare,det ergrer meg like mye hver gang. Tenker....hun må da vel finne på annet å spørre om....

Akkurat samme spørsmål ja. Mi venninne sier ofte hva hun gjør, da får jeg enda dårligere samvittighet for at jeg ikke forteller alt jeg gjør...

Skrevet

Mistenker enkelte for å sende ut slike meldinger samtidig til flere i kontaktlista si når de kjeder seg.

Det er kanskje stygt, men en kan la være å svare.. Mulig det kan hjelpe..

Gjest nicole40
Skrevet

Akkurat samme spørsmål ja. Mi venninne sier ofte hva hun gjør, da får jeg enda dårligere samvittighet for at jeg ikke forteller alt jeg gjør...

Mulig litt stygt gjort av meg men jeg ble luta lei de der sms'ene hennes.Så jeg sa til henne at det var temmelig kjedelig å lese de.Da ble hun snurt og sa at jeg sendte jo aldri meldinger til henne først. Det gjorde jeg før men hun svarte så å si aldri på mine meldinger og da var det i grunn liten vits.

nattsvermeren1365380995
Skrevet

ikke noe å få dårlig samvittighet for.mennesket er vel bare sinnsykt kontaktsjuk,og hun må vel en dag slutte å sende så mye sms og heller finne på noe annet å gjøre,hvis du lar være å svare.

når du får sp.m. om du ikke hadde fått mld-ene fra henne,kan du jo si at du legger igjen mobilen i bilen?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Mistenker enkelte for å sende ut slike meldinger samtidig til flere i kontaktlista si når de kjeder seg.

Det er kanskje stygt, men en kan la være å svare.. Mulig det kan hjelpe..

Enig. Det er ingen grunn til å svare på sånt.

Men du: Du logget av før jeg rakk å svare.

nattsvermeren1365380995
Skrevet

er på,jeg:)

Skrevet

Ingen grunn til å svare alltid. Bare si du ikke sjekker telefonen for sms så ofte (eller ikke kan sms'e når du er på jobb).

nattsvermeren1365380995
Skrevet

ooops! den mld var ikke til meg...unnskyld:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

ooops! den mld var ikke til meg...unnskyld:)

Men skulle ikke du gå å feie over typen? :)

nattsvermeren1365380995
Skrevet

Men skulle ikke du gå å feie over typen? :)

ikke riktig ennå.må vente til han kommer hjem..unnskyld misforståelsen i sted,trodde det var meg du mente:)

Gjest sweet peach
Skrevet

Tips henne om DOL da vel. hehe.. Så får hun annet å være opptatt av!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...