Åsemor Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Takk for tilbudet! Men litt skummelt da, å skulle bo hos andre dolere, selv om jeg jo har møtt deg og sånt... Sommarland er nok ikke helt stedet for meg, tror jeg, men ellers er det nok mye fint å se i området ditt. Men i dag begynte min kjære å snakke om at han hadde lyst til å dra til vestlandet da, så vi får se hva det blir til med oss. Vi hadde egentlig tenkt oss hjem til helga, og be noen venner på grilling, men nå ser det jo ut til at værvarselet er litt mer ustabilt framover, så mulig at vi heller tar en lengre tur, vi har ennå ikke helt funnet ut hva eller hvor vi vil... :-) Åpent tilbud, vi har senger nok. 0 Siter
Gemini Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Skrevet 24. juli 2006 Nå har jeg nevnt det for mannen min, og han tok ikke skrekken :-) Har du en msn-adresse du kan legge ut på dol, så kunne vi jo prates nærmere. Da kunne du også få vite hvor vi bor. Mannen min kom med et godt forslag: at dere stikker innom oss, helt uforpliktende for begge parter. Så kunne dere se hva dere syns om oss, og vi hva vi syns om bissevovven. Hm - msn'en min vil jeg ikke legge ut på dol (jada, jeg er pysete!), men du kan sende en mail til gemini1970 krøllalfa gmail.com - så tar vi det derfra 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Hm - msn'en min vil jeg ikke legge ut på dol (jada, jeg er pysete!), men du kan sende en mail til gemini1970 krøllalfa gmail.com - så tar vi det derfra Mail er sendt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.