Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Klarte ikke vente til mandag jeg, så ringte sykehuset for å høre om de kunne ta meg inn å få en UL.

Og det fikk jeg, jeg bare fortsetter å blø,og kjente at psyken å uvissheten ikke tåler ventingen.

Legen kunne ikke se noe foster i livmoren min,hun kunne kun se at det var noe fortykket slimhinner som ved en mens, hva nå enn det betyr???

Men hun sa at det kunne være for tidlig til at hun kunne se noe også, siden jeg har hatt litt tull med mensen forrige og denne mnd.

Hun sa det var ganske vanlig å blø tidlig i svangerskapet, og at noe kunne småblø gjennom hele svangerskapet.

Tok blodprøve beta hcg på fredag, den var på 1500 sa hun, vet heller ikke hva det vil si, skal ta ny prøve imorgen, og får svar på tirsdag om den stiger eller synker.

Jeg blør jo litt ennå, men har ingen smerter og er fortsatt øm i brystene.( Så på en måte føler jeg meg gravid ennå, og inner stemmen hos meg sier at det ikke er noe galt,at det bare er for tidlig se noe på ul, får det liksom ikke til å stemme at det ikke er noe i livmoren min )

Så jeg ble jo ikke akkurat noe klokere, men jeg må bare belage meg på at vi har mistet, å håpe på at vi blir fort gravide igjen.

Har vært en tung dag i dag.

Takk for all støtte derer har gitt meg her inn, og ønsker dere alle lykke til med svangerskapet deres.

Så logger jeg nok på disse sidene når vi blir gravide igjen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/239447-var-nok-en-sa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...