Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Huff og huff...var som sagt i bryllup i helga, og drakk alkohol. Dette både fordi jeg ikke vil gjøre andre mistenksomme, og fordi jeg ikke vet om jeg er gravid ennå og ville ha det moro (vet jo at en kan ha det moro uten alkohol også selvsagt!).

I kveld testet jeg ut en sånn graviditets-strips. Fikk nok bare en klar strek der. Ble selvsagt kjempeskuffet og nedfor. Men...det er ennå noen dager før en test kan vise positiv. Så jeg burde vel holde motet oppe.

Men nå tenker jeg bare negativt og tror ikke at vi har greid det. Og det er så trist! Men...vi har jo nettopp startet prøvingen da, så vet jeg ikke burde miste motet ennå.

Er det mange som har tatt en sånn test før forventet mens, og som var negativ først og ble positiv kort tid senere?

Håper, håper, håper!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/239451-en-strek-p%C3%A5-stripsen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sist jeg var gravid tok jeg en test ca. ved forventet mens. Den var negativ. Mensen kom ikke og noen dager senere tok jeg enda en test - den var positiv. Lillebror er nå 9,5 mnd gammel!

Så koselig da!

Ja, jeg får vel bare vente og håpe på at det er noe.

Takk for oppmuntringen :)

Som oftest viser ikke testene graviditet før dagen for forventet mens, så vent til det før du er skuffet.

Ja, jeg er klar over det.

Venter ikke mensen før onsdag eller torsdag. Så det er bare å krysse fingrene!

Samboeren min er i hvert fall herlig og flink til å oppmuntre meg!

"Vi gir oss ikke hvis det ikke klaffer på første forsøk, vennen!" sa han til meg i går.

Det er godt at vi står sammen om dette :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...