Gå til innhold

Anbefalte innlegg

["En kveld jeg og en kompis hadde drukket all for store menger alkohol, bestilte han ei hore. Hun gav meg oralsex med kondom og han lå med henne."

"Jeg var så full og i tillegg haddde jeg tatt noen piller. Forstår ikke hva så gikk av meg, jeg gjør aldri sånn."]

Hva er din definisjon av en "voksen og fornuftig mann" egentlig?

Hehe... Jeg vil nok helst ikke treffe på dem DarkPink beskriver som umodne/ufornuftige, nei...

Fortsetter under...

• Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

9

• Ugga Bugga

5

• Kay_78

5

• ShitDiddelyDo

4

["En kveld jeg og en kompis hadde drukket all for store menger alkohol, bestilte han ei hore. Hun gav meg oralsex med kondom og han lå med henne."

"Jeg var så full og i tillegg haddde jeg tatt noen piller. Forstår ikke hva så gikk av meg, jeg gjør aldri sånn."]

Hva er din definisjon av en "voksen og fornuftig mann" egentlig?

En som innser det når han har gjort noe idiotisk, viser store tegn til anger, og gjør det han kan for å rydde opp i det på best mulig måte.

Det er snart en uke siden jeg gjorde mitt livs største feil til nå.

Jeg heller mot å ikke si noe, men er ikke sikker.

Jeg merker skyldfølesen, men tror at den vil roe seg.

Det som skjedde var en tabbe, og er helt mot mitt verdisyn.

Jeg drikker vanligvis kun ca 2 ganger på 3 mnd, og nå slutter jeg helt.

Dette vil sikkert høres rart ut for de fleste, men den 3minutters flausen har vært en vekker og kan gjøre meg til en bedre man. "Du vet ikke hva du har før du har mistet det". Jeg har innsett at jeg elsker henne mye mer enn det jeg trodde var mulig.

Det var en engangshendelsene under svært skjerpete omstendighter, og jeg vil ikke påføre henne og forholdet vårt så store smerter når jeg er 99.99% sikker på at hun vil tilgi meg. Men i steden ta lærdom og aldri la det skje igjen.

Vil takke for så mangen innlegg.

Kay

Hvordan kan du være 99,99% sikker på at hun vil tilgi deg?

Du bør nok holde kjeft hvis det å beholde henne betyr mer enn noe annet.

Jeg hadde aldri orket å ta i en mann som hadde vært hos en hore, uansett om det hadde skjedd i en fjern fortid. På det området er jeg kompromissløs.

"Vanlig" utroskap er ikke oppsigelsesgrunn for meg, men kontakt med horer er det definitivt.

Hvorfor det?

(Ikke fordi jeg ikke kan forstå det, bare nysgjerrig på dine grunner)

Annonse

Gjest smittogsmule-i-en-hule

Syns jævlig syns på deg...det er dessverre en no-win situasjon, og på en måte så fortjener du å høre det. Men jeg skal ikke prate moral. Anywas...om du sier det, har du ødelagt noe mellom dere, selvsagt gjør du det. Har personlig erfaring. OM du IKKE forteller det, skal dette ligge på samvittigheten din og gnage. Ikke en bra situasjon. Jeg hadde nok prøvd å enten si det, eller glemt det. I sistnevnte tilfelle ville jeg følt meg ussel om jeg klarte å glemme, fordi det er på en måte så shallow. Hadde jeg ikke klart å glemme det, og gikk og tenkte på det hele tiden, så ja...så er jo ikke det en bra situasjon.

Men...you live and you learn. Nå har du i allefall lært, forhåpentligvis.

Good luck

Syns jævlig syns på deg...det er dessverre en no-win situasjon, og på en måte så fortjener du å høre det. Men jeg skal ikke prate moral. Anywas...om du sier det, har du ødelagt noe mellom dere, selvsagt gjør du det. Har personlig erfaring. OM du IKKE forteller det, skal dette ligge på samvittigheten din og gnage. Ikke en bra situasjon. Jeg hadde nok prøvd å enten si det, eller glemt det. I sistnevnte tilfelle ville jeg følt meg ussel om jeg klarte å glemme, fordi det er på en måte så shallow. Hadde jeg ikke klart å glemme det, og gikk og tenkte på det hele tiden, så ja...så er jo ikke det en bra situasjon.

Men...you live and you learn. Nå har du i allefall lært, forhåpentligvis.

Good luck

er det deg, harket?

Hvorfor det?

(Ikke fordi jeg ikke kan forstå det, bare nysgjerrig på dine grunner)

Jeg er klar over at jeg langt på vei møter meg selv i døra her. For jeg mener jo at fortid er fortid, og at f. eks. antall sexpartnere i fortida ikke spiller noen rolle.

Likevel ville jeg ikke ha tolerert at han hadde vært hos en hore. Kjøp og salg av sex står for meg som nedrig og uverdig. Vi ville ha et grunnleggende forskjellig menneskesyn, hvis han kunne ha gjort noe slikt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...