Gå til innhold

Hva mener du om dette?

Anbefalte innlegg

Gjest Hva mener du?

Jeg er gift med en snill og grei fyr,-men med et veldig lavt sexbehov.

Men når vi er sammen med andre og praten går over i seksuelle baner,-er han veldig gira.

Dette er veldig sårende fordi jeg vet han ikke er sånn i virkeligheten.

Han er rett og slett laber i bingen.

Hvorfor gjør han seg anneledes når han er sammen med andre?

Det virker som han storkoser seg med praten...det er vel det som gjør vondt...siden han er så laber ellers...og ikke gjør noe av det som han prater om...

Hva mener du?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/239458-hva-mener-du-om-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det der er typisk mannfolk! En manneting! Min mann får titt og ofte men når han er med kompiser, betegner han meg som "gnetalus" og han får seg nesten aaaaldri! Veldig sårende den veien også!

De gjør det for å tøffe seg tror eg.

Helt bak mål spør du meg, sitte å lyve og det å ha eller ikke "ha seg med dama"...

Det finnes vel knapt en mann som vil innrømme ovenfor kompiser at han presterer dårlig i senga...

Gutter og menn generellt, er jo gjerne opptatt av å skryte og imponere hverandre, samme hvilke område det gjelder, men kanskje særlig når det gjelder sex. Så det er klart at han er med på notene fordi han ikke vil virke dårligere enn de andre.

Jeg skjønner godt at du synes det er irriterende. Men du kan jo prøve å konfrontere ham litt når dere er alene, og utfordre ham til å stå for det han har skrytt på seg ovenfor kameratene?

Du skal heller ikke se bort ifra at kameratene overdriver endel de også. Så det er ikke sikkert at mannen din er SÅ mye "dårligere" enn dem i virkeligheten..

Icora Panter

Det der er typisk mannfolk! En manneting! Min mann får titt og ofte men når han er med kompiser, betegner han meg som "gnetalus" og han får seg nesten aaaaldri! Veldig sårende den veien også!

De gjør det for å tøffe seg tror eg.

Helt bak mål spør du meg, sitte å lyve og det å ha eller ikke "ha seg med dama"...

Ja, i vertfall når det i tillegg er han som ikke vil ha sex, men utad til kamerater er det liksom damen som ikke vil ha sex, bare for at de skal ha stoltheten sin.. Blir ganske dumt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...