Gå til innhold

Andre som klør i "rosen"?

Anbefalte innlegg

Gjest Det gjør jeg!
Skrevet

Salikat, jeg klør meg nesten forderva bak! I flere mnd. og blir nesten gal! Verre og verre blir det også, klør meg til blods i søvne!!

Fyttebisja, har prøvd Dactakort, Xylocain, Canesten, ja, det aller meste.

Og ser snart ingen utvei en å snu rumpen til legen...

Please, noen her som har samme grensesprengende irriterende problem, og som kan komme med gode råd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Småmark. Nesnte garantert. Prøv en kur, hør på apoteket. Mikstur eller tabletter som tas to ganger med en ukes mellomrom. Nesten umiddelbar virkning.

Gjest Det gjør jeg!
Skrevet

Småmark. Nesnte garantert. Prøv en kur, hør på apoteket. Mikstur eller tabletter som tas to ganger med en ukes mellomrom. Nesten umiddelbar virkning.

Æsj, så ekkelt! Men, er det ikke smittsomt det da? Hva med mine 2 søte små barn, og min uskyldige mann som ikke klør i det hele tatt? Å han er nå innom midtetasjen rimelig ofte ;O)

Skrevet

Har du prøvd analsalve? Sånn mot hemorider? Funket for meg. (selv om jeg ikke hadde hemorider.)

Gjest Det gjør jeg!
Skrevet

Har du prøvd analsalve? Sånn mot hemorider? Funket for meg. (selv om jeg ikke hadde hemorider.)

Jepp, her har vi prøvd alt! Alcos Anal har jeg brukt i hele ferien, men klør fremdeles som besatt. Lest litt om dette problemet, og det virker som om det er veldig vanlig. Og småmark har jeg vært innom tanken på, men slått det fra meg da verken mann eller barn har dette problemet...

Skrevet

Det kan være bare en katarr også - gå til legen du!

Skrevet

Æsj, så ekkelt! Men, er det ikke smittsomt det da? Hva med mine 2 søte små barn, og min uskyldige mann som ikke klør i det hele tatt? Å han er nå innom midtetasjen rimelig ofte ;O)

Jo, det er smittsomt forsåvidt, men jeg regner med at verken din mann eller dine barn sleiker deg i baken? I alle fall ikke ungene. ;o)

Prøv en kur, det ville jeg gjort.

Gjest Det gjør jeg!
Skrevet

Jo, det er smittsomt forsåvidt, men jeg regner med at verken din mann eller dine barn sleiker deg i baken? I alle fall ikke ungene. ;o)

Prøv en kur, det ville jeg gjort.

He he, ikke barne mine nei, men min mann er jo ganske i nærheten da ;O)

Men det går faktisk bedre etter bare en dag med klotrimazol (soppsalve), så da har vel problemet løst seg :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...