Gjest pulveret ligger igjen Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Har en ganske ny maskin, whirl pool. Den vil ikke ta med seg pulveret fra kammeret når jeg vasker. Har prøvd å skylle den men det hjelper ikke. Hva kommer dette av? Noe jeg kan gjøre? 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Legger du det i det rette rommet i kamemret? Som regel er det ett kammer for forvask, ett for hovedvask og ett for skyllemiddel. Min kjære trodde ikke hans maskin tok med pulveret, helt til vi fant ut at han la pulveret i forvask-kammeret, men aldri kjørte noen forvask. ) 0 Siter
Gemini Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Jeg vil foreslå det samme som Lillemus, at du kanskje legger pulveret i feil kammer. Kammeret for hovedvask er merket med romertall II, mens det ved forvask står I. Trur eg. I alle fall, vi har også Whirlpool vaskemaskinn, og der er hovedvaskkammeret det i midten. Og så skyllemiddelkammer lengst til venstre. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 "Hva kommer dette av?" At det er en Whirlpool, kanskje? Eneste maskinmerke jeg har sett frarådet i tester i alle fall. :-) 0 Siter
Gjest pluss minus Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 vasketabeletter er en fin oppfinnelse hehe eller kanskje hive pulveret inni med klærne? det ska jo ned alikavel.. hehe.. 0 Siter
keinstein Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Feil program eller feil kammer. Blir pulveret vått? Hos naboen la jeg en liten gummiball ytterst og pulveret innerst i skuffen. Han hadde noe altfor billig pulver i store sekker som klumpa seg noe infernalsk. Teksten utenpå var på polsk og uforståelig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.