Gå til innhold

Vaskepulverkammer i vaskemaskina

Anbefalte innlegg

Gjest pulveret ligger igjen
Skrevet

Har en ganske ny maskin, whirl pool. Den vil ikke ta med seg pulveret fra kammeret når jeg vasker. Har prøvd å skylle den men det hjelper ikke.

Hva kommer dette av? Noe jeg kan gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legger du det i det rette rommet i kamemret? Som regel er det ett kammer for forvask, ett for hovedvask og ett for skyllemiddel.

Min kjære trodde ikke hans maskin tok med pulveret, helt til vi fant ut at han la pulveret i forvask-kammeret, men aldri kjørte noen forvask. :o)

Skrevet

Jeg vil foreslå det samme som Lillemus, at du kanskje legger pulveret i feil kammer.

Kammeret for hovedvask er merket med romertall II, mens det ved forvask står I. Trur eg.

I alle fall, vi har også Whirlpool vaskemaskinn, og der er hovedvaskkammeret det i midten. Og så skyllemiddelkammer lengst til venstre.

Gjest ChiengMai
Skrevet

"Hva kommer dette av?"

At det er en Whirlpool, kanskje? Eneste maskinmerke jeg har sett frarådet i tester i alle fall. :-)

Gjest pluss minus
Skrevet

vasketabeletter er en fin oppfinnelse hehe eller kanskje hive pulveret inni med klærne? det ska jo ned alikavel..

hehe..

Skrevet

Feil program eller feil kammer.

Blir pulveret vått?

Hos naboen la jeg en liten gummiball ytterst og pulveret innerst i skuffen. Han hadde noe altfor billig pulver i store sekker som klumpa seg noe infernalsk. Teksten utenpå var på polsk og uforståelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...