Gjest ChiengMai Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Kommer an på hva slags mobil du har, på min SE K750i går det ikke an å fjerne den. I alle fall ikks som jeg har funnet ut av. 0 Siter
Gjest Vimsenn Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Kommer an på hva slags mobil du har, på min SE K750i går det ikke an å fjerne den. I alle fall ikks som jeg har funnet ut av. Joda det går an å fjerne det på SE K750i også,det har allefall jeg gjort. Men det du må gjøre er å ringe operatøren din å få de til å hjelpe deg med det. Du må ha serienr som står på batteriet(tror jeg det var) klart,åsså får du veiledning til hvordan,enten via mobilen eller brev i posten. Men tror kriteriene er at du kan fjerne låsen når du har hatt telefonen i et år. Siden den mest sannsynlig har vært låst til den operatøren i et år... Ble rotete,men håper det var forståelig likevell. 0 Siter
lex Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Joda det går an å fjerne det på SE K750i også,det har allefall jeg gjort. Men det du må gjøre er å ringe operatøren din å få de til å hjelpe deg med det. Du må ha serienr som står på batteriet(tror jeg det var) klart,åsså får du veiledning til hvordan,enten via mobilen eller brev i posten. Men tror kriteriene er at du kan fjerne låsen når du har hatt telefonen i et år. Siden den mest sannsynlig har vært låst til den operatøren i et år... Ble rotete,men håper det var forståelig likevell. hmmm - går det litt i surr med logo og lås her? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Joda det går an å fjerne det på SE K750i også,det har allefall jeg gjort. Men det du må gjøre er å ringe operatøren din å få de til å hjelpe deg med det. Du må ha serienr som står på batteriet(tror jeg det var) klart,åsså får du veiledning til hvordan,enten via mobilen eller brev i posten. Men tror kriteriene er at du kan fjerne låsen når du har hatt telefonen i et år. Siden den mest sannsynlig har vært låst til den operatøren i et år... Ble rotete,men håper det var forståelig likevell. Du snakker om operatørlås, var det ikke operatørLOGO det var snakk om her, da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.