Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest ChiengMai
Skrevet

Kommer an på hva slags mobil du har, på min SE K750i går det ikke an å fjerne den. I alle fall ikks som jeg har funnet ut av.

Gjest Vimsenn
Skrevet

Kommer an på hva slags mobil du har, på min SE K750i går det ikke an å fjerne den. I alle fall ikks som jeg har funnet ut av.

Joda det går an å fjerne det på SE K750i også,det har allefall jeg gjort.

Men det du må gjøre er å ringe operatøren din å få de til å hjelpe deg med det. Du må ha serienr som står på batteriet(tror jeg det var) klart,åsså får du veiledning til hvordan,enten via mobilen eller brev i posten.

Men tror kriteriene er at du kan fjerne låsen når du har hatt telefonen i et år. Siden den mest sannsynlig har vært låst til den operatøren i et år...

Ble rotete,men håper det var forståelig likevell. :)

Skrevet

Men det du må gjøre er å ringe operatøren din å få de til å hjelpe deg med det. Du må ha serienr som står på batteriet(tror jeg det var) klart,åsså får du veiledning til hvordan,enten via mobilen eller brev i posten.

Men tror kriteriene er at du kan fjerne låsen når du har hatt telefonen i et år. Siden den mest sannsynlig har vært låst til den operatøren i et år...

hmmm - går det litt i surr med logo og lås her?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Du snakker om operatørlås, var det ikke operatørLOGO det var snakk om her, da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...