Gjest Vimsenn Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 ....for en varme. Nå måtte jeg inn i min svale leilighet for å avkjøle meg og dole litt. Renner jo bort.... Skal vei å bade snart...blir godt. Varmt der du er? 0 Siter
keinstein Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Uten klimaanlegget i stua ville jeg kokt bort eller parykken blåst bort av store vifter. 0 Siter
Gyda Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Jah - det er varmt. *tørker svette* Men nå kom det heldigvis litt skyer ... 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Kokhett, men deilig. ) Vi ble bedt med på stranda litt utpå formiddagen, men takket nei. Snuppa var da ute med ei venninne og poden syslet med Duell Master-kortene sine og vi hadde nettopp hatt en bra lang ruslerunde på biblioteket og butikken. Og jeg vet at mine to setter pris på en rolig dag hjemme også. Så jeg takket nei og er litt usikker på om jeg burde ha dårlig samvittighet for det, men det gidder jeg egentlig ikke.... 0 Siter
sheba Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Jeg har også flyttet inn:) minstemann på 5 har badet nesten i hele dag i bassenget sitt og jeg tror jeg har vært uti det store bassenget sånn ca 10 ganger til nå men nå kom min eldste sønn hjem sammen med 5 kamerater så nå er bassenget fullt!... Uansett er det noen utrolig deilige dager vi har da:) 0 Siter
Gjest neve Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 åhja..!! i dag er det oppe i 15 grader og jeg har vært utendørs i tre timer!!!!!!!!!! I tillegg så jeg noe rart gult noe på himmelen. Aner meg at jeg engang har visst hva det var, og at det var vanlig engang i tiden, men jeg må ha glemt det. Kan ikke vente til det er nede i 10 grader og regn igjen.. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 åhja..!! i dag er det oppe i 15 grader og jeg har vært utendørs i tre timer!!!!!!!!!! I tillegg så jeg noe rart gult noe på himmelen. Aner meg at jeg engang har visst hva det var, og at det var vanlig engang i tiden, men jeg må ha glemt det. Kan ikke vente til det er nede i 10 grader og regn igjen.. Det rare gule du så på himmelen er sikkert en heliumsballong som noen unger har mista;-) 0 Siter
Gjest neve Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Det rare gule du så på himmelen er sikkert en heliumsballong som noen unger har mista;-) Ja selvfølgelig, det kan det ha vært!! 0 Siter
EllaJo Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Varmt ja! Er vel et par å 20 grader nå, men litt vind heldigvis. Men det var enda varmere i helga. Har funnet ut at garasjen er et akkurat passe sted å kjøle seg ned på :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Her er det varmt ja, og aller varmest er det i leiligheten. Stønn! 0 Siter
Gjest Vimsenn Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Uten klimaanlegget i stua ville jeg kokt bort eller parykken blåst bort av store vifter. Da er det i allefall deilig at vi har vannet og sjøen vi kan kjøle oss ned i folkens! Kom på stranda,men der var det sånn trekk i dag,at jeg klarte ikke å bade i dag.Jeg frøs!!Men solbrendt på magen ble jeg!!hehe.... Trygt hjemme i leiligheten igjen,er det tilbake til den samme varmen...*huff* Det blir nok en nåkkså iskald dusj nå.... 0 Siter
keinstein Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Da er det i allefall deilig at vi har vannet og sjøen vi kan kjøle oss ned i folkens! Kom på stranda,men der var det sånn trekk i dag,at jeg klarte ikke å bade i dag.Jeg frøs!!Men solbrendt på magen ble jeg!!hehe.... Trygt hjemme i leiligheten igjen,er det tilbake til den samme varmen...*huff* Det blir nok en nåkkså iskald dusj nå.... Det er så varmt at jeg skulle t o m ville akseptert en kald skulder fra ekskona. Eller et saftisklyster. 0 Siter
Gjest Vimsenn Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Det er så varmt at jeg skulle t o m ville akseptert en kald skulder fra ekskona. Eller et saftisklyster. Hehe... 0 Siter
Albertine Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Her er det sju grader og regnbyger. *s* 0 Siter
Babette Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Her er det sju grader og regnbyger. *s* Da sover man i alle fall godt om natta! 0 Siter
Albertine Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Da sover man i alle fall godt om natta! Ja, det er helt sant. Og man får ikke problemer med matlysten... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.