Gyda Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Midt i ferien er jeg hjemom for å vaske klær og pakke om, og da må jeg jo hit til dere også. Jeg har vært på en 250 mil lang biltur langs hele kysten av Sør-Norge, og det tok jo sin tid, og alle dager og netter var helt uten dol. Da kom selvsagt dol til meg og "hjemsøkte meg" om natta. Jeg var på motorsykkeltur sammen med Amber, ei jente og en mann. Ja - vi var alle fire på samme sykkel. Jenta satt foran mot tanken, jeg satt bak henne, så satt Amber som nummer tre, og mannen bakerst (litt av en sykkel). Det var jenta og jeg som kjørte sykkelen, etter instrukser fra mannen via intercom. Det fungerte helt topp, vi speeda på og kjørte en lang tur i stor fart. Alle hadde det bra og det var nesten som om jeg savna turen og ville videre da jeg våkna. (Men da var det nok bilen og tre helt andre som venta.) Jeg avslører ikke identiteten til de to andre her (siden det ikke var direkte dolpersoner), men det kan vi ta på mail eller msn, Amber (og andre), om det er interesse ... Hehe. 0 Siter
keinstein Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Kan jeg få fjerna noen små og aldeles forferdelig pratsomme kinesere fra mine drømmer? De løper i beina på meg, stikker av med alt mulig og skravler noe infernalsk. Råd mottas med takk. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Var ikke de to siste dolpersoner? Jeg som bare satt og ventet på at du skulle avsløre at den fremste jenta var meg... *Skuffet* 0 Siter
Gyda Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Skrevet 24. juli 2006 Var ikke de to siste dolpersoner? Jeg som bare satt og ventet på at du skulle avsløre at den fremste jenta var meg... *Skuffet* Jeg skulle så gjerne ha hatt deg med. Hadde drømmen vært litt "styrbar" ville det definitivt vært deg. ) (Men du "kjenner" jenta.) 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 *LOL* Det må jeg si var litt av en drøm! 0 Siter
amber sun Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Kult!! Må ha vært litt av en sykkel det der ja. *lol* Du må fortelle hvem de andre to var på msn eller mail. Ble nysgjerrig nå altså! Nå kom vi akkurat tilbake fra en liten tur med det nye gliset vårt. Riktignok med to og ikke fire personer på da. ;-P 0 Siter
amber sun Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Og nå som jeg vet hvem de andre to personene var og må jeg bare le, hehe. *s* *s* *s* For en utrolig kul drøm da! :-D 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Og nå som jeg vet hvem de andre to personene var og må jeg bare le, hehe. *s* *s* *s* For en utrolig kul drøm da! :-D Jeg har også fått fasiten, og jeg må si at det var en stilig drøm, selv om ikke jeg var med :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.