Gjest Hilsen uvitende dame Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Er litt avhengig av internett noen ganger i forbindelse med min ferie i Tyrkia. Hvordan går jeg frem for å få internettforbindelse i ferieoppholdet mitt på en rimelig og grei måte? Har spurt hotellet, men de hadde ikke tilgang der, så dette må jeg ordne selv. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Jeg vil tro det florerer av internettkafeer også i Tyrkia. I hvert fall hvis du skal til et typisk turiststed. Det koster ikke mange kronene. 0 Siter
Gemini Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Som SDD sier, så er det sikkert nettcafeer der. Det vil nok være rimeligere enn å prøve å få til en løsning med GPRS (om det i det hele tatt hadde funka). Men en helt annen ting, en advarsel som kanskje er på sin plass: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=123832 Vær forsiktig! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Som SDD sier, så er det sikkert nettcafeer der. Det vil nok være rimeligere enn å prøve å få til en løsning med GPRS (om det i det hele tatt hadde funka). Men en helt annen ting, en advarsel som kanskje er på sin plass: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=123832 Vær forsiktig! Herregud. Jeg lurer på hva slags jenter som setter seg inn i en fremmed bil med en fremmed mann i et fremmed land. De fleste har til og med vett nok til ikke å hoppe inn i fremmede biler her til lands. I hvert fall når de er alene. Selv jeg som relativt stor og sterk mann hadde ikke utsatt meg for den slags idioti. 0 Siter
keinstein Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Ta med din bærbare til internettkafeen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Herregud. Jeg lurer på hva slags jenter som setter seg inn i en fremmed bil med en fremmed mann i et fremmed land. De fleste har til og med vett nok til ikke å hoppe inn i fremmede biler her til lands. I hvert fall når de er alene. Selv jeg som relativt stor og sterk mann hadde ikke utsatt meg for den slags idioti. Men imponerende var det jo at hun klarte å slå seg løs fra 4 menn og komme seg unna!? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Men imponerende var det jo at hun klarte å slå seg løs fra 4 menn og komme seg unna!? Ikke dårlig det, nei. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.