Gå til innhold

Enorm sexlyst under mensen...*argh*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er ei høne

Hvis dere ikke kjører på rødt, kan dere kjøre på med 2'er i de dagene da? ;-)

Ja,..han har ikke noe imot å kjøre på rødt han. Det er værre med meg. Men det hender jeg drar han med meg inn i dusjen når jeg ikke klarer å holde meg...hehe. Han er bare glad og fornøyd han ;)

Gjest Mona30

Hei høna

Jeg får også et vanvittig økt behov for sex dagene før mensen og under. Men kanskje mest rett før. Blir ganske fiksert. Har da sex 3-4 ganger i døgnet.

Min erfaring tilsier at det er den som har mensen som er mest plaget av dette, ikke mannen nei :) ...og dusjen er et fint sted!

Er det noe å slite med? Kjør på og ha det gøy!

Bruk dusjen om du syns det er ekkelt. Etter noen dager når det blør litt mindre legger vi bare et håndkle i sengen, så går det så fint så. Men det er klart det er viktigere enn ellers å være helt nyvasket og så fresh som man kan under omstendighetene!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...