Gå til innhold

Fu: Plukker du i jordbærkurvene?

Anbefalte innlegg

Gjest signatur anonymia
Skrevet

Helt, helt ærlig nå...

Plukker du i jordbærkurvene når du skal kjøpe jordbær?

Jeg føler at jeg bare MÅ ta noen ekstra bær fra andre kurver... Hva gjør du?

I dag da jeg skulle betale for min vel fylte jordbærkurv så jeg en mann foran meg i kassa med to halv fulle kurver.. hi hi han plukker ikke..

Videoannonse
Annonse
  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

5

• DarkPink

3

• Lillemus

2

• Gyda

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei, det har aldri falt meg inn engang.

Gjest signatur anonymia
Skrevet

Nei, det har aldri falt meg inn engang.

Ho,ho "selvfølgelig ikke" Lillemus noe annet ville vel vært "ukorrekt" av deg å svart her på DOL...

Gjest klara den kloke?
Skrevet

Jepp, må innrømme det. Er oftest så mange dårlige bær i en kurv at jeg kompanserer med noen få nye..

Gjest klara den kloke?
Skrevet

Nei, det gjør jeg absolutt ikke.

Helt , helt sikker?.....

Gjest soljenta_83
Skrevet

Jeg har vel gjort det en gang eller to tidligere,men innrømmer at det er ganske frekt. For det første blir det grisete om alle skal stå og grave i alle kurvene,og for det andre går det jo utover dem som ikke er like frekke,og bare får halve kurver. Så det gjør jeg ikke lenger

Gjest mannen bak rattet
Skrevet

UFF JA... Jeg gjør og! Og er sikkert et fryktelig dårlig menneske etter DOL-standarden...

Skrevet

Nei, det gjør jeg faktisk ikke. Er en altfor ærlig sjel;)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nei, det har jeg aldri gjort. Tanken har ikke falt meg inn. Men jeg bruker å titte godt og ta den kurven som har flest/best bær.

Skrevet

Helt , helt sikker?.....

Helt sikker. Men jeg vurderer nøye hvilken kurv jeg skal ta før jeg velger, da. :-)

(Og så har begynt å tenke mer og mer på hvor rene de egentlig er de fingrene som har plukket bærene. Men jeg greier å blåse i det og spise uten å vaske dem først likevel. Det er og skal være litt av sjarmen for meg. Det er forresten ikke få fergekøer vi har stått i på vår vår ferd oppover Vestlandet i sommer der vi har handla jordbær fra selgere og spist i bilen.)

Skrevet

Jeg plukker ikke slik at det blir flere bær i kurven, men det har hendt at jeg har byttet ut et par bær som har vært overmodne.

Skrevet

Nei, har ikke tenkt på det en gang. Her pleier alle kurvene være like fulle, så jeg håper ingen andre har spredt bakterier på jordbærene!

Skrevet

Nei, det synes jeg er latterlig, og jeg håper jeg aldri blir så "kjerring" som de som står å "stjeler" og kaver og rusker så jævlig til. Akkurat som damer på salg også. Blir flau av å tilhøre arten kvinne i sånne situasjoner.

Skrevet

Vel, jeg har nok gjort det et par ganger. Har også byttet ut noen jordbær på toppen som ikke har sett helt fine ut (overmodne f.eks). Men særlig pent gjort er det vel ikke :)

Gjest dum dummere..
Skrevet

Nei, det synes jeg er latterlig, og jeg håper jeg aldri blir så "kjerring" som de som står å "stjeler" og kaver og rusker så jævlig til. Akkurat som damer på salg også. Blir flau av å tilhøre arten kvinne i sånne situasjoner.

Særlig ja.

Skrevet

Enig!

Skal jeg først gjøre tyv av meg så må det være for noe mer enn noen stusslige jordbær...

Skrevet

Ho,ho "selvfølgelig ikke" Lillemus noe annet ville vel vært "ukorrekt" av deg å svart her på DOL...

Jeg studerer nøye alle kurvene og tar den som ser best ut og som regel er de da like fulle alle sammen.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Herregud. Jeg fatter ikke engang hvordan noen kommer på å gjøre noe så patetisk.

Håper du råker ut for en grinebitt av en butikksjef som anmelder deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...