Gå til innhold

Fu: Plukker du i jordbærkurvene?

Anbefalte innlegg

Gjest girl with no name
Skrevet

Det har hendt ja. Tar aldri mer enn to da. Og bare hvis jeg synes min utvalgte ser slunken ut i forhold til hva som erfaringsmessig er normalen.

Når det gjelder druer som også er diskutert, smaker jeg på dem hvis jeg skal ha dem til gjester, bare en altså, for ikke å ende opp med sure druer.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

5

• DarkPink

3

• Lillemus

2

• Gyda

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det har hendt ja. Tar aldri mer enn to da. Og bare hvis jeg synes min utvalgte ser slunken ut i forhold til hva som erfaringsmessig er normalen.

Når det gjelder druer som også er diskutert, smaker jeg på dem hvis jeg skal ha dem til gjester, bare en altså, for ikke å ende opp med sure druer.

Nei, verken bytter ut, smaker på, roter rundt eller tilsetter bær i jordbærkurvene. -Men forsøker å se meg ut "den beste" kurven da...

Men de omdiskuterte druene - ja DE smaker jeg på før eventuelt kjøp. ;)

Skrevet

Det har jeg aldri gjort og kommer ikke til å gjøre det heller.

Synes dette er svært frekt gjort og jeg skjønner ikke at noen kan synke så lavt. Hva er det å tjene på det da? Ikke noe i det hele tatt.

Jeg fatter snart ikke hvordan denne verden har blitt, det stjeles og bedras over alt. Ikke noe kan stå i fred, folk snusker, stjeler og bedrar over alt jo.

Hvordan hadde du likt at noen gjorde slik med jordbær du sto og solgte?

Skrevet

Jeg regnet bare med det, siden et sånt svar virker som en forsvarsposisjon, og begge var anonyme. Ikke første gang man har sett tråder der trådstarter svarer seg selv. Men en av dem greier vel å sifra hvis jeg tok feil, tenker jeg.

Nåja, jeg synes bare webbis pleier være rask med å si fra hvis noen svarer seg selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...