Gå til innhold

Front mot front - men jeg lever!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg opplevde det ikke slik i det hele tatt. Eneste jeg vet er at jeg ikke slang med hodet, så det betyr vel at airbagen kom så fort at jeg aldri rakk å bevege hodet noe særlig bort fra seteryggen. Har noen blåflekker på føttene etter airbagen som kom derfra, men ellers merket jeg ikke noe til de. Ble nesten litt sjokkert når jeg så at de var utløst.

Det eneste jeg har vondt etter er sikkerhetsselen. Han en laang og skrå flåflekk der den var. Og så er musklene der rimelig hovne.

Vær glad for den lange, skrå blåflekken over brystet, du. Uten den... uff.

Skjønner ikke at folk tør kjøre uten bilbelte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær glad for den lange, skrå blåflekken over brystet, du. Uten den... uff.

Skjønner ikke at folk tør kjøre uten bilbelte.

Stefaren min kjørte mye uten bilbelte før. Så en dag kjørte en bil inn i ham i 80 km/t. Han kjørte en gammel bil, englevakt og kom fra ulykken uten skrammer. Han kjører ikke uten bilbelte lenger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...