Yia Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Vurderer sterkt å velge Kroatia som reisemål i september. Noen som har vært der? Tips? Og er det noen som har noen som helst erfaring med SecondCasa.com? Vi tenker nemlig å leie leilighet, men har aldri hørt om nettstedet og jeg er pyse når det gjelder slike formidlernettsteder. 0 Siter
selle Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Kroatia er helt vidunderlig. Bodde i den lille byen Porec på Istria-halvøya. Reiste med Star Tour til Trieste i Italia. Deretter med buss gjennom Slovenia til Istria.Gode fiskerestauranter og herlig vann. Stille og fredelig da jeg var der i slutten av juni, men sikkert mer folk nå. Istria er absolutt å foretrekke fremfor Dubronik-omrodet. God tur1 0 Siter
mrxx Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Må du gå i dekning der etter fadesen?....hehe. 0 Siter
Yia Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Skrevet 25. juli 2006 Må du gå i dekning der etter fadesen?....hehe. Jeg ba ydmykt om unnskyldning, men det var ikke rom for noen kreative historier! Fikk ikke bråk heldigvis, men det er fullt mulig at hun får! Ba henne skylde på meg. 0 Siter
Yia Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Skrevet 25. juli 2006 Kroatia er helt vidunderlig. Bodde i den lille byen Porec på Istria-halvøya. Reiste med Star Tour til Trieste i Italia. Deretter med buss gjennom Slovenia til Istria.Gode fiskerestauranter og herlig vann. Stille og fredelig da jeg var der i slutten av juni, men sikkert mer folk nå. Istria er absolutt å foretrekke fremfor Dubronik-omrodet. God tur1 Tenkte helst på Dalmatia-område pga temperaturen, men kanskje Istria og er behagelig i september? 0 Siter
Babette Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Tenkte helst på Dalmatia-område pga temperaturen, men kanskje Istria og er behagelig i september? Ja, hele Sør-Europa har "levelige" temperaturer i september. Jeg har gitt meg selv et "aldri mer"-løfte når det gjelder Middelhavslandene i juli-august, men september bør være OK. Jeg har opplevd en uke på Rhodos med nærmere 50 grader, der alt vi orket på dagtid var å sitte i skyggen under parasollen. Etter solnedgang våknet alle til liv, men å tilbringe store deler av døgnet på rommet med air condition på er jo ikke akkurar feriedrømmen. Da er det bedre å reise til Svalbard. 0 Siter
Yia Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Skrevet 25. juli 2006 Ja, hele Sør-Europa har "levelige" temperaturer i september. Jeg har gitt meg selv et "aldri mer"-løfte når det gjelder Middelhavslandene i juli-august, men september bør være OK. Jeg har opplevd en uke på Rhodos med nærmere 50 grader, der alt vi orket på dagtid var å sitte i skyggen under parasollen. Etter solnedgang våknet alle til liv, men å tilbringe store deler av døgnet på rommet med air condition på er jo ikke akkurar feriedrømmen. Da er det bedre å reise til Svalbard. Hørtes ikke godt ut, satt i solen i pausen min i går og fikk hodepine. Så da orker jeg ikke engang forestille meg hvordan 50grader føltes! Men her er dagens dumme spørsmål; hva skal man ta seg til i ti dager på ferie? Tror ikke jeg har vært på ferie på 10år... 0 Siter
Babette Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Hørtes ikke godt ut, satt i solen i pausen min i går og fikk hodepine. Så da orker jeg ikke engang forestille meg hvordan 50grader føltes! Men her er dagens dumme spørsmål; hva skal man ta seg til i ti dager på ferie? Tror ikke jeg har vært på ferie på 10år... Sole seg, bade, spise og drikke, lese, shoppe, rusle i byen, gå på museer eller gallerier om man liker dette. Og/eller bare sitte og kope. Reiser du alene? 0 Siter
Yia Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Skrevet 25. juli 2006 Sole seg, bade, spise og drikke, lese, shoppe, rusle i byen, gå på museer eller gallerier om man liker dette. Og/eller bare sitte og kope. Reiser du alene? Hehe, neida, skal ta med kjæresten, men han er foreløpig ikke så engasjert så jeg prøver å finne på noe å friste han med. 0 Siter
Babette Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Hehe, neida, skal ta med kjæresten, men han er foreløpig ikke så engasjert så jeg prøver å finne på noe å friste han med. Har han ikke lyst? Er han av den typen som heller vil på fisketur? Jeg skal også sørover med kjæresten etter hvert, og han gleder seg nok spesielt til at sexlysten min når uante høyder i varmen. Hehe, på forrige sydentur fikk han nesten gnagsår. I tillegg er han en skikkelig ølhund, så han koser seg bare han har en skummende seidel innen rekkevidde. 0 Siter
Yia Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Skrevet 25. juli 2006 Har han ikke lyst? Er han av den typen som heller vil på fisketur? Jeg skal også sørover med kjæresten etter hvert, og han gleder seg nok spesielt til at sexlysten min når uante høyder i varmen. Hehe, på forrige sydentur fikk han nesten gnagsår. I tillegg er han en skikkelig ølhund, så han koser seg bare han har en skummende seidel innen rekkevidde. Joda, men jeg tror han innbilder seg at Kroatia er et utbomba høl. Driver å legger bilder som skrivebordsbakgrunn slik at han får et bedre inntrykk. Angående sexlyst tror jeg at hvis han mistenkte at ferie kunne øke sexlysten min ville han ta bena på nakken! Stakkaren er jo utslitt. Sexlysten min er høy nok som den er! :-) Jeg tror kanksje når jeg tenker meg om at det beste argumentet er mye spennende å ta bilde av.... Fint du satte igang tankevirksomheten! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.