Gå til innhold

Nettverk uten nettverkskort?

Anbefalte innlegg

Gjest Aina E
Skrevet

Hvordan får jeg til det?

Skal ta backup av en laptop som er litt gammal...

Det finnes en overgang fra usb til nettverksutgang på den, men ikke for alt i verden om maskinen min, eller noe annet får den greia der til å oppføre seg som et nettverkskort... Finner den ikke på noe hjemmenettverk og jeg greier heller ikke koble til internett med den.

Hvordan ellers kan jeg løse dette på enklest mulig måte? Jeg har ikke cd-brenner heller.

På forhånd tusen takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Det enkleste må være å overføre det du ønsker via en minnestick eller en mp3-spiller. Lurt å ha en med litt størrelsew om du skal flytte store filer. (og har du ikke selv kjenner du garantert flere som har)

Lykke til!

Gjest Aina E
Skrevet

Hei!

Det enkleste må være å overføre det du ønsker via en minnestick eller en mp3-spiller. Lurt å ha en med litt størrelsew om du skal flytte store filer. (og har du ikke selv kjenner du garantert flere som har)

Lykke til!

DET var smart...! Det har jeg ikke tenkt på. Tusen takk! :-)

Skrevet

Jeg strevde vettet av meg med det der i fjor på denne tiden. Måtte overføre data fra en gammel pc med Win98 til en ny med Win XP, ikke lett skal jeg si deg!

Endte opp med den fantastiske oppfinnelsen minnepinne! :o))) Har ikke brukt den i etteritd egentlig, men den var verdt de få kronene den kostet, så absolutt!

Skrevet

DET var smart...! Det har jeg ikke tenkt på. Tusen takk! :-)

Du kan til og med bruke et digitalkamera :)

Gjest Aina E
Skrevet

Du kan til og med bruke et digitalkamera :)

Ja, hehe. Det fant jeg jo ut da... Så det er planen nå. Thanx.

Skrevet

Fra USB til USB med kabel. Ikke fort, men billig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...