Gå til innhold

Kjempe bæsj!! HASTER!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Flau liten kvinne
Skrevet

Jeg vet at dette høres helt absurd ut, og at dere sikkert vil tro jeg finner på dette, men jeg har klart å tette doen. Jeg måtte helt sinnsykt på do. Da jeg hadde gjort meg ferdig var bæsjen ca 15 cm lang!! jeg tuller ikke! problemet nå er at den vil ikke ned!! Den har krøllet seg og satt seg fast helt nederst, og vannet står opptil kanten!! min samboer og jeg er ikke SÅ åpne med hverandre, og han kommer hjem om en halvtime!! hva skal jeg gjøre?? dette er flaut!! svar meg noen som kan!! :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt med toalettbørsten, og kjøp ny børste i morgen:-)

Gjest Aina E
Skrevet

Festlig nick fra en med kjempebæsj. Skaper kontraster i mitt hode. Haha.

Skrevet

Sambo er vel hjemme nå;) Hvordan gikk det med bæsjen. Jeg vil tro at den går ned etterhvert.

Skrevet

Dytt med toalettbørsten, og kjøp ny børste i morgen:-)

Eller legg et tykt lag toalettpapir over og trykk... :-)

Skrevet

Eller legg et tykt lag toalettpapir over og trykk... :-)

Hehe, ja det var jo en litt mer delikat løsning :-) Tenkte ikke så langt jeg.

Skrevet

Hehe, ja det var jo en litt mer delikat løsning :-) Tenkte ikke så langt jeg.

Hvordan gikk brylluppet?

Skrevet

Hvordan gikk brylluppet?

Åh, det var så bra! En FANTASTISK dag! Helt trasig at vi ikke kan skru tiden tilbake å gjøre det en gang til :-)

Flink prest, flink fotograf, null problem å levere småen hos barnevakt, knallgod middag med bare gode taler (!) og en kanonkjekk fest etterpå.

Til og med brudevalsen gikk som en drøm :-) OG jeg hadde kjempegode sko som jeg ikke har et eneste gnagsår etter.

*sukker henført*

Gled deg! Du får presse han der mannen din litt ekstra nå, så du kan begynne planleggingen frem mot neste sommer *glise*

Skrevet

Åh, det var så bra! En FANTASTISK dag! Helt trasig at vi ikke kan skru tiden tilbake å gjøre det en gang til :-)

Flink prest, flink fotograf, null problem å levere småen hos barnevakt, knallgod middag med bare gode taler (!) og en kanonkjekk fest etterpå.

Til og med brudevalsen gikk som en drøm :-) OG jeg hadde kjempegode sko som jeg ikke har et eneste gnagsår etter.

*sukker henført*

Gled deg! Du får presse han der mannen din litt ekstra nå, så du kan begynne planleggingen frem mot neste sommer *glise*

Det høres fantastisk ut! *misunnelig* :-)

Jeg presser på.. hehe.. Neste sommer høres nemlig perfekt ut! :-)

Skrevet

*sukker henført*

Oh, nerver!!

Gratulerer som fru!! :D

Skrevet

Oh, nerver!!

Gratulerer som fru!! :D

Det kommer til å gå kjempefint!

Jeg plaget livet av toastmasteren den siste uken med alt han måtte huske og sjekke og passe på og ikke passe på osv. Men resultatet var at på dagen var jeg ikke bekymret for en ting, og slappet bare av og koste meg :-)

Har skoene blitt bedre forresten? Fatter nesten ikke at jeg hadde sånn flaks med mine, og jeg husket ikke å gå dem inn engang.

Skrevet

Det kommer til å gå kjempefint!

Jeg plaget livet av toastmasteren den siste uken med alt han måtte huske og sjekke og passe på og ikke passe på osv. Men resultatet var at på dagen var jeg ikke bekymret for en ting, og slappet bare av og koste meg :-)

Har skoene blitt bedre forresten? Fatter nesten ikke at jeg hadde sånn flaks med mine, og jeg husket ikke å gå dem inn engang.

Jeg kjøpte jo nye, og de er veldig gode. ;) Kjører på med gnagsårplaster med en gang tenker jeg...

Vi holder på med hundre andre ting her samtidig, så jeg har egentlig ikke tenkt noe særlig på bryllupet i det hele tatt i det siste. Toastmasteren har jeg ikke snakket med på lenge, det bør kanskje gjøres.

Jaja. Vi blir nok gift. ;)

Gjest jeg er ikke lege
Skrevet

på sykehuset bruker vi dette "trikset":fyll en bøtte m varmt vann m masse grønnsåpe i,slå dette i do,det vil skli etter.(først må vannet som er i do,selvfølgelig få rent ned,ved hjelp av å dytte med kosten)

Gjest jeg er ikke lege
Skrevet

Jeg kjøpte jo nye, og de er veldig gode. ;) Kjører på med gnagsårplaster med en gang tenker jeg...

Vi holder på med hundre andre ting her samtidig, så jeg har egentlig ikke tenkt noe særlig på bryllupet i det hele tatt i det siste. Toastmasteren har jeg ikke snakket med på lenge, det bør kanskje gjøres.

hva har dette med kjempebærsj å gjøre???

Skrevet

Du er tydeligvis ny her... :-)

Skrevet

Ingenting, det er en avsporing såklart. ;)

Skrevet

Det ordner seg alltid :-)

Lykke til!

Gjest jeg er ikke lege
Skrevet

Ingenting, det er en avsporing såklart. ;)

skjønte det;)

Skrevet

Dere har felles interesser: bæsj.

Så det skal nok gå bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...