Gå til innhold

penisens posisjoner

Anbefalte innlegg

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Jeg lurer på en ting: er det slika t en manns penis kun har 2 "posisjoner"; erigrert og slapp? Jeg synes at peniser ofte forandrer seg i slapp tilstand feks. Gjør de det, og hvorfor?

Skrevet

En penis er selvfølgelig ikke digital. Mellom helt slapp og helt stiv, så finnes det jo omtrent uendelig med grader av stivhet/slapphet. I tillegg har, som noen under her nevner, temperaturen selvsagt en betydning.

"......................................."

Skrevet

En penis kan variere fra bitteliten (f.eks. ved kulde) til temmelig stor som når innehaveren er som alle mest opphisset. Og alle stadiene imellom! :o) Et fantastisk organ om du spør meg!

Skrevet

En penis er selvfølgelig ikke digital. Mellom helt slapp og helt stiv, så finnes det jo omtrent uendelig med grader av stivhet/slapphet. I tillegg har, som noen under her nevner, temperaturen selvsagt en betydning.

"......................................."

Digital nei. Det skulle tatt seg ut: 0011000111100001111000

Hvilken kvinne tenner på slikt?

Skrevet

Digital nei. Det skulle tatt seg ut: 0011000111100001111000

Hvilken kvinne tenner på slikt?

Jeg ble hvertfall fryktelig kåt:-)

Skrevet

00000111011001100001111101010011

:-)

Skrevet

00000111011001100001111101010011

:-)

Stopp, stopp....du må ikke gjøre sånn med meg når du ikke er her å tar konsekvensen av det...;-)

Skrevet

Stopp, stopp....du må ikke gjøre sånn med meg når du ikke er her å tar konsekvensen av det...;-)

Ta backup så du kan bruke det i trange tider.

Skrevet

Lenge siden du har hatt deg, høres det ut som...?

Skrevet

Lenge siden du har hatt deg, høres det ut som...?

Neida, jeg er egentlig nymfoman!

Skrevet

Ta backup så du kan bruke det i trange tider.

Du er så smart du:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Oh baby! :)

Skrevet

Nymfoman som egentlig tenner på primtall, men som i nøden greier seg med hotte stories i binært format

Skrevet

Hehe - kommer til å tenke på en låt fra 70-tallet som heter Gang Bang nå gitt ;-)

...take all your friends with you, and come up and see me any all time a day...

Menmen, den type ting er nok mer vanlig i sangtekster enn i virkeligheten tipper jeg. Heldigvis ;-)

Skrevet

Hehe - kommer til å tenke på en låt fra 70-tallet som heter Gang Bang nå gitt ;-)

...take all your friends with you, and come up and see me any all time a day...

Menmen, den type ting er nok mer vanlig i sangtekster enn i virkeligheten tipper jeg. Heldigvis ;-)

Phø...kom ikke her å si at du ikke drømmer om det sånn litt, innimellom....;-)

Skrevet

Nymfoman som egentlig tenner på primtall, men som i nøden greier seg med hotte stories i binært format

That`s me...:-)

Skrevet

Phø...kom ikke her å si at du ikke drømmer om det sånn litt, innimellom....;-)

Næh, drømmer heller om dama som synes tre ganger om dagen er akkurat passe hver dag.

Sånn innimellom ;-)

Skrevet

Næh, drømmer heller om dama som synes tre ganger om dagen er akkurat passe hver dag.

Sånn innimellom ;-)

3 ganger?

Det kaller jeg kjip dame..!

:-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...