Gå til innhold

Å leve uten å være sekuellt aktiv.

Anbefalte innlegg

Gjest lilletuulla

Hvordan er det for en mann å leve uten å ha sex? Som jomfruelig jente, går det helt fint å leve uten å ha sex. Det er klart at noen ganger tenker jeg at det hadde vært deilig, men stort sett går dette helt fint, uten særlige problemer med å "holde meg på matten". Hvordan er dette for gutter/menn?

Fortsetter under...

De siste månedene da jeg var gravid, måtte mannen klare seg praktisk talt uten noe som helst. Jeg hadde bekkenløsning og ALT var vondt. Han påsto at det ikke var noe problem, og at han bare innstilte seg på at "nå blir det lite en stund, men vi kommer jo i gang igjen etter fødselen".

Det var faktisk jeg som fikk lysten igjen først, han hadde vel vært så lenge på "sparebluss" at det ble en vane, tror jeg. Så det var jeg som kurtiserte, inviterte, og dro oss i gang igjen :-)

Nå er småen 10 mnd, og vi har vært tilbake i gammelt gjenge i mange måneder.

Så ut fra mannen her i huset, klarer de seg utmerket uten, i alle fall i perioder (her gikk det faktisk 4 måneder tror jeg).

nattsvermeren1365380995

Det varierer vel fra menn til menn det også. Enkelte klarer seg nok fint uten sex.

Selv klarer jeg meg ikke veldig lenge.

Tviler på at spørsmålet ditt er kjønnsavhengig.

fikk til å "slippe meg helt løs",takket være det du forklarte meg i går...suss til deg;)

Snakk for deg sjøl, ikke for alle andre kvinner! ,o)

Det går greit en stund, men det er jaggu ikke moro når lystene flommer og man ikke har noen man kan leve dem ut med! Jeg hadde nok ikke kunnet levd i årevis uten et aktivt sexliv. Eller månedsvis... ;o)

Annonse

Gjest Hvis p, så q

Snakk for deg sjøl, ikke for alle andre kvinner! ,o)

Det går greit en stund, men det er jaggu ikke moro når lystene flommer og man ikke har noen man kan leve dem ut med! Jeg hadde nok ikke kunnet levd i årevis uten et aktivt sexliv. Eller månedsvis... ;o)

"Jeg hadde nok ikke kunnet levd i årevis uten et aktivt sexliv."

Så hvis ingen ville hatt sex med deg, ville du tatt selvmord?

Annonse

Gjest Hvis p, så q

Det kunne jeg jo selvfølgelig, men da hadde det medført mye frustrasjoner og udekkede behov.

Selvsagt. Jeg ville også blitt frustrert.

Jeg beklager at jeg stjal noen minutter av tiden din i kveld. Jeg holder på å ta ex.phil., skjønner du, og trener på språk- og argumentasjonsteori. Skal ikke plage deg mer. :)

nøffgakkmøbææ

Jeg beklager at jeg stjal noen minutter av tiden din i kveld. Jeg holder på å ta ex.phil., skjønner du, og trener på språk- og argumentasjonsteori. Skal ikke plage deg mer. :)

forresten så er det vel: hvis q, så p.

ikke q.

ikke p.

og omvendt og frem og tilbake hvis du vil det.

fniiis.....mimre mimre

Helt i orden det, kan du skjønne! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...