Gå til innhold

Søvn/drømmer

Anbefalte innlegg

Gjest Mirandolina
Skrevet

Hvor mye søvn trenger dere i løpet av en natt?

Og husker dere alltid drømmene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trenger mye søvn, gjerne 8-10 timer for å være uthvilt. Har problemer med å sovne om kveldene så det blir sjeldent så mye.

Skrevet

Jeg sover som regel 6-7 timer og greier meg med det.

Drømmer husker jeg sjelden da. Det skjer heller i helgene når jeg våkner og sovner igjen - da husker jeg gjerne det jeg drømmer.

Skrevet

trenger mye søvn, gjerne 8-10 timer for å være uthvilt. Har problemer med å sovne om kveldene så det blir sjeldent så mye.

drømmene ja, husker de ikke så godt nei. de gangene jeg husker de, våkner jeg som regel rett før noe skjer....

Skrevet

Jeg trenger minst 7 timer, mer hvis jeg har mye å gjøre og er sliten.

Jeg vet ikke om jeg husker alt jeg drømmer, for det jeg ikke husker, husker jeg jo ikke. :-) Men det hender jeg prøver å huske noe jeg har drømt som forsvinner...

Skrevet

Jeg trenger mye søvn, men klarer meg på 6-7 timer vanligvis (ikke noe valg, det sørger småen på 10 mnd for :-). Men da prøver jeg å lure til meg en formiddagslur (mammapermisjonens privilegie, hehe).

Drømmer pleier jeg å huske, drømmer mye tror jeg. Mannen min husker aldri noe som helst.

ShitDiddelyDo
Skrevet

5-8 timer.

Jeg husker ofte mye av drømmene mine.

nattsvermeren1365380995
Skrevet

5-8 timer.

Jeg husker ofte mye av drømmene mine.

drømmer du ofte om sex?

nattsvermeren1365380995
Skrevet

Nope.

ikke jeg,heller;)

Gjest sweet mint
Skrevet

ikke jeg,heller;)

ulvebinner drømmer ikke.

Skrevet

Før jeg fikk barn var jeg utsovet etter 8 t 15 min, men nå (ungene blir snart 6 og 8 år) trenger jeg mye mindre. :o)

Jeg husker noen drømmer, men ikke alle nei. Og noen netter drømmer jeg mye mer enn andre, tror jeg. I natt må hjernen min ha jobbet på høygir hele natta, jeg var nesten sliten da jeg våknet!

nattsvermeren1365380995
Skrevet

ulvebinner drømmer ikke.

har du belegg for å hevde at sdd er en BINNE?

Skrevet

Bør ha 7-8 timer for å føle meg i fin form. Husker absolutt ikke alltid hva jeg drømmer.

Gjest sweet mint
Skrevet

har du belegg for å hevde at sdd er en BINNE?

Jaha, og nå må du vel finne deg et nytt nick?:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...