Gå til innhold

Vente på SMS hele tiden

Anbefalte innlegg

Gjest fremdeles forelsket
Skrevet

Jeg venter på SMS hele tiden fra min venn selvom vi har nesten ikke kontakt for tiden. Jeg går og håper og sjekker tlf. konstant. Jeg vet at dette er galskap. Noen råd for å få han ut av tankene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm...er han opptatt?

Hvis du spør om han har funnet seg en kjæreste så er svaret nei ikke så vidt jeg vet. Det var aldri noe sexuelt imellom oss, og vi er fremdeles venner. Vi har bare liten kontakt om dagen og jeg kan ikke stadig finne på påskudd til å kontakte ham;( Jeg er forelsket uten å kunne gjøre noe med det;(

Skrevet

Hvis du spør om han har funnet seg en kjæreste så er svaret nei ikke så vidt jeg vet. Det var aldri noe sexuelt imellom oss, og vi er fremdeles venner. Vi har bare liten kontakt om dagen og jeg kan ikke stadig finne på påskudd til å kontakte ham;( Jeg er forelsket uten å kunne gjøre noe med det;(

Kanskje du burde gjøre noe med det. :-)

Skrevet

Vet du at han IKKE er forelsket i deg? Dvs, han ønsker ikke å ha like mye kontakt som du?

Hvis du vet det..så er det vel ikke så mye du kan gjøre.

Men hvis ikke, så kan du bare finne på unnskyldninger for å skrive meldinger, vel? :) Vet ikke hvor mange meldinger jeg skriver til min crush bare for å fortelle om at jeg spiser jordbær, har det varmt og andre viktige ting ;)

Skrevet

Vet du at han IKKE er forelsket i deg? Dvs, han ønsker ikke å ha like mye kontakt som du?

Hvis du vet det..så er det vel ikke så mye du kan gjøre.

Men hvis ikke, så kan du bare finne på unnskyldninger for å skrive meldinger, vel? :) Vet ikke hvor mange meldinger jeg skriver til min crush bare for å fortelle om at jeg spiser jordbær, har det varmt og andre viktige ting ;)

Jeg har ingen grunn til å tro at han er forelsket i meg, men at han liker eller har likt meg godt som en venninne. Han svarer alltid når jeg sender meldinger, men før sendte han meg ofte forskjellige meldinger eller ringte. Da var ikke jeg særlig interessert i noe annet enn vennskap.

Jeg får ikke tak på hvorfor han tar mindre kontakt nå, men prøver å si at det er fordi han er så opptatt og reiser så mye. Når jeg treffer han en sjelden gang så er han like hyggelig, varm og blid som alltid.

Gjest nøstemor
Skrevet

Jeg har ingen grunn til å tro at han er forelsket i meg, men at han liker eller har likt meg godt som en venninne. Han svarer alltid når jeg sender meldinger, men før sendte han meg ofte forskjellige meldinger eller ringte. Da var ikke jeg særlig interessert i noe annet enn vennskap.

Jeg får ikke tak på hvorfor han tar mindre kontakt nå, men prøver å si at det er fordi han er så opptatt og reiser så mye. Når jeg treffer han en sjelden gang så er han like hyggelig, varm og blid som alltid.

Høres desverre ikke ut som han er like forelsket som deg, ihvertfall

:(

Skrevet

Høres desverre ikke ut som han er like forelsket som deg, ihvertfall

:(

Det er lov å ha håp for fremtiden;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...