mynaeve Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Jeg _elsker_ google, men hvordan skal man egentlig få epost-adresse der..? Minner meg nesten om kjedemail det der Skal opprette en litt hemmelig epost, så hvem spør man..? Vil den som inviterer se min epost-adresse? 0 Siter
Åsemor Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Vet ikke det siste spørsmålet ditt, men om du vil ha en invitasjon kan du sende en mail til [email protected], så inviterer jeg. 0 Siter
mynaeve Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Skrevet 24. juli 2006 Vet ikke det siste spørsmålet ditt, men om du vil ha en invitasjon kan du sende en mail til [email protected], så inviterer jeg. Takk Skriver så fort jeg kan. 0 Siter
Åsemor Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Takk Skriver så fort jeg kan. Da får du en mail hvert øyeblikk med instruksjoner. 0 Siter
mynaeve Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Skrevet 24. juli 2006 Vet ikke det siste spørsmålet ditt, men om du vil ha en invitasjon kan du sende en mail til [email protected], så inviterer jeg. Mm, jeg er glad jeg ikke spurte en kamerat om å invitere meg. Takk igjen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.