Sofline Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Så hvis det er en person som allerede har tatt på druene, så kan 7 personer også gjøre det? Ser ikke helt logikken. Jo flere hender, jo mer bakterier. Du kan uansett ikke regne med at druene er helt bakteriefrie. Du vet heller ingenting om hvor drueplukkeren har hatt fingrene sine. 0 Siter
DarkPink Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Selvfølgelig smaker jeg ikke på druene før jeg har kjøpt dem! 0 Siter
Sofline Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Hvorfor skal jeg det? Jeg vet jo hva en drue smaker... Det er veldig smaksforskjell på druer -sur/søt for eksempel. 0 Siter
Sofline Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Jeg smaker faktisk ikke på druene i butikken heller... Hadde jeg skulle ha kjøpt meg en korg hadde jeg spurt først. En smaker ikke på kjøttdeig eller ost før en skal kjøpe den heller. Kunne du uansett tenkt deg å smake på rå kjøttdeig? :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Må bare fortelle en liten historie som jeg syns er litt morsom (i hvert fall i min butikkverden): Samboeren min er butikksjef, og i butikken "hans" var det en fast kunde (mann i 40-50-åra) som tok seg en neve mandler nesten hver gang han var innom og handla. Til slutt ble samboeren min så lei at han sa fra til ham, la ut om svinn, bakterier etc etc. Uansett, kunden ble litt snurt, betalte varene sine og dro hjem. Dagen etter kom han tilbake, gikk bort til samboeren min og sa noe sånt som at han hadde fortalt hva som hadde skjedd til kona si, og hun hadde kjefta på ham og sagt at han måtte gå tilbake til butikken og be om unnskyldning. *lol* 0 Siter
Sofline Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Ja, når det er smaksprøver (og det er det ganske ofte). Ellers er jeg ganske skeptisk til druer fordi de ofte ikke smaker godt. 0 Siter
lonelyP Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Smaker alltid på druene. Hater sure druer med tjukt, utyggbart skall. Søte druer er godt derimot. 0 Siter
lonelyP Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Så hvis det er en person som allerede har tatt på druene, så kan 7 personer også gjøre det? Ser ikke helt logikken. Jo flere hender, jo mer bakterier. er nok masse folk som har plukket på dem før jeg tar en drue i butikken! Rører jo ikke alle druene med hele håndflaten da, gnir meg i rumpen og tar på alle druene som ligger der liksom... hadde jo ikke hatt annet å gjøre da jo 0 Siter
org Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Nei, jeg smaker ikke på druer. Og plukker ikke i jordbærkurvene. 0 Siter
asterix Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Druer er en vare med utrolig variabel kvalitet og jeg gidder ikke kjøpe kilosvis med uspiselige druer som jeg så bare må kaste, så selvfølgelig smaker jeg først. 0 Siter
flisa Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 er nok masse folk som har plukket på dem før jeg tar en drue i butikken! Rører jo ikke alle druene med hele håndflaten da, gnir meg i rumpen og tar på alle druene som ligger der liksom... hadde jo ikke hatt annet å gjøre da jo Det går fortere om man nyser over hele fruktdisken 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Jeg pleier ikke å forsyne meg med druer, det ser så stygt ut med den lille "greina" som står igjen etter at en drue er tatt. Osten derimot, den kan jeg gnage litt på, så lenge det er på undersiden. Og alle godteposene og påleggsortene som har kommet med praktisk "åpne- og lukkepose" er jo genialt, for da kan jeg bare ta noen biter og så lukke den igjen. Ingen merker en ting. Det er en synd å skille bananene, så om jeg vil smake på dem, så spiser jeg stort sett hele bunten. Appelsiner i samme nett kan smake forskjellig, derfor kan det lønne seg å smake en båt av hver av dem. Neglfiler kan være av forskjellig kvalitet, jeg prøver dem alltid ut før jeg ev. kjøper. Det samme med hårbørster og tannbørster. Varme kyllinger anser jeg som allemannseie, og forsyner meg så jeg har noe å knaske på mens jeg går rundt i butikken. Men å ta jordbær fra én kurv og legge over i en annen? Makan. Helt uhørt. Det ville jo vært galt. 0 Siter
Sofline Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Jeg pleier ikke å forsyne meg med druer, det ser så stygt ut med den lille "greina" som står igjen etter at en drue er tatt. Osten derimot, den kan jeg gnage litt på, så lenge det er på undersiden. Og alle godteposene og påleggsortene som har kommet med praktisk "åpne- og lukkepose" er jo genialt, for da kan jeg bare ta noen biter og så lukke den igjen. Ingen merker en ting. Det er en synd å skille bananene, så om jeg vil smake på dem, så spiser jeg stort sett hele bunten. Appelsiner i samme nett kan smake forskjellig, derfor kan det lønne seg å smake en båt av hver av dem. Neglfiler kan være av forskjellig kvalitet, jeg prøver dem alltid ut før jeg ev. kjøper. Det samme med hårbørster og tannbørster. Varme kyllinger anser jeg som allemannseie, og forsyner meg så jeg har noe å knaske på mens jeg går rundt i butikken. Men å ta jordbær fra én kurv og legge over i en annen? Makan. Helt uhørt. Det ville jo vært galt. *lol* 0 Siter
Lucretia Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Jeg fikler ikke med jordbærkurvene, og har aldri spist druer i butikken. Til og med ikke da jeg var liten jente og venninner gjorde det. 0 Siter
lonelyP Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Det går fortere om man nyser over hele fruktdisken Ah... har sansen for effektivitet ) 0 Siter
lonelyP Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Det går fortere om man nyser over hele fruktdisken Ah... har sansen for effektivitet ) 0 Siter
lonelyP Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Det går fortere om man nyser over hele fruktdisken Ah... effektiviteten lenge leve 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.