lonelyP Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Ah... effektiviteten lenge leve heheh... hang seg opp her gitt 0 Siter
mynaeve Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Du kan uansett ikke regne med at druene er helt bakteriefrie. Du vet heller ingenting om hvor drueplukkeren har hatt fingrene sine. Jeg regner da ikke med at druer er bakteriefrie, det er derfor jeg vasker dem når jeg kommer hjem. Synes det er på grensen sært at du forsvarer folk som plukker på mat som andre skal kjøpe... 0 Siter
Gullhøna Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Jeg har gjort det en gang, men ikke nå lenger. Har blitt snill med åra og liker å skylle ting før de puttes i munnen, 0 Siter
Sofline Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Jeg regner da ikke med at druer er bakteriefrie, det er derfor jeg vasker dem når jeg kommer hjem. Synes det er på grensen sært at du forsvarer folk som plukker på mat som andre skal kjøpe... Stått opp på feil ben? 0 Siter
mynaeve Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Stått opp på feil ben? Wow, det svaret var jaggu..orginalt. Jaja, nok om dette. 0 Siter
Gjest god sommer Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Jeg regner da ikke med at druer er bakteriefrie, det er derfor jeg vasker dem når jeg kommer hjem. Synes det er på grensen sært at du forsvarer folk som plukker på mat som andre skal kjøpe... hvilket såpemiddel bruker du når du-vasker dem? 0 Siter
Sofline Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Wow, det svaret var jaggu..orginalt. Jaja, nok om dette. Jeg hadde rett i min antagelse... :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.