Gå til innhold

Takk for kjøkkentips! Nå ser jeg snart enden på rotet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Puha! Nå har jeg hatt leiligheten i 5 uker (i morra!) og nå, 3 uker etter Den Store Flyttesjauen, begynner jeg å se enden på rotet! Med unntak av mitt eget soverom er det nå ganske ryddig faktisk! :o) Mangler fremdeles pynte- og sokkellister på kjøkkenet, men det blir - det blir! Og badet MÅ det gjøres noe med, men det får bli utpå høsten når resten av leiligheten blir som jeg vil ha den.

Og så kjøkkentipsene! Tuuuusen takk til dere som tipset meg om kolonialskuffer fremfor underskap - genialt!!! Særlig fornøyd er jeg med den som står mellom komfyren og oppvaskbenken, der har jeg nemlig kjeler, stekepanner og lokk og i skuffen øverst rørereskaper og sånt - utrolig praktisk! Har 3 stk. 40 cms kolonialskuff-seksjoner, skulle gjerne hatt en til, men da hadde det blitt så trangt i døråpningen. :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kolonialskuffer er genialt :) Derfor har jeg også fått mest av det i mitt nye kjøkken :D Gleder meg til det kommer på plass og vi kan flytte inn i huset :)

Flott at du begynner å komme i orden Lillemus :)

Ha en fortsatt fin sommer :)

Skrevet

Hva er kolonialskuffer?

Sånne:

http://www.ikea.com/PIAimages/27188_PE113268_S4.jpg

Rett og slett store, dype skuffer istedetfor skap. Myyye enklere å finne frem i, istedetfor å ligge på golvet og grave inn i skapet etter det som står innerst så er det bare å dra ut skuffen og vips! så har du lett tilgang til alt! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...