Lillemus Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Puha! Nå har jeg hatt leiligheten i 5 uker (i morra!) og nå, 3 uker etter Den Store Flyttesjauen, begynner jeg å se enden på rotet! Med unntak av mitt eget soverom er det nå ganske ryddig faktisk! ) Mangler fremdeles pynte- og sokkellister på kjøkkenet, men det blir - det blir! Og badet MÅ det gjøres noe med, men det får bli utpå høsten når resten av leiligheten blir som jeg vil ha den. Og så kjøkkentipsene! Tuuuusen takk til dere som tipset meg om kolonialskuffer fremfor underskap - genialt!!! Særlig fornøyd er jeg med den som står mellom komfyren og oppvaskbenken, der har jeg nemlig kjeler, stekepanner og lokk og i skuffen øverst rørereskaper og sånt - utrolig praktisk! Har 3 stk. 40 cms kolonialskuff-seksjoner, skulle gjerne hatt en til, men da hadde det blitt så trangt i døråpningen. ) 0 Siter
Solsikke Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Kolonialskuffer er genialt Derfor har jeg også fått mest av det i mitt nye kjøkken Gleder meg til det kommer på plass og vi kan flytte inn i huset Flott at du begynner å komme i orden Lillemus Ha en fortsatt fin sommer 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Skrevet 26. juli 2006 Hva er kolonialskuffer? Sånne: http://www.ikea.com/PIAimages/27188_PE113268_S4.jpg Rett og slett store, dype skuffer istedetfor skap. Myyye enklere å finne frem i, istedetfor å ligge på golvet og grave inn i skapet etter det som står innerst så er det bare å dra ut skuffen og vips! så har du lett tilgang til alt! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.