Gå til innhold

Forelskelse som aldri kommer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
Gjest er ufølsom jeg også!

Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Har det akkurat sånn selv, tror jeg kun har vært ordentlig forelska to ganger i hele mitt liv:( Andre blir jo forelska bare de sier hei til en person! Er nesten så jeg leker med tanken på bare å bli sammen med en jeg vet er forelska i meg, selv om jeg ikke er forelska i han.Han er bra på alle måter og hadde nok blitt en topp kjæreste. Kan jo hende jeg blir forelska i han etterhvert tenker jeg. (sånn som arrangerte ekteskap) Men føler det blir litt feil å føre han bak lyset også...

Gjest anxoiety

Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Har det akkurat sånn selv, tror jeg kun har vært ordentlig forelska to ganger i hele mitt liv:( Andre blir jo forelska bare de sier hei til en person! Er nesten så jeg leker med tanken på bare å bli sammen med en jeg vet er forelska i meg, selv om jeg ikke er forelska i han.Han er bra på alle måter og hadde nok blitt en topp kjæreste. Kan jo hende jeg blir forelska i han etterhvert tenker jeg. (sånn som arrangerte ekteskap) Men føler det blir litt feil å føre han bak lyset også...

Det blir ikke riktig å si at jeg er ufølsom, for det er jeg ikke..Men har bare ikke lett for å forelske meg, tror jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...