Gjest Violsa Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Jeg har fått brev fra likningskontoret at de har tatt klagen min til følge eog skal lage nytt skatteoppgjør. det kommer jo 2 ganger i året slik jeg har forstått. Når er neste gang. håpre noen har noe lurt svar. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 I oktober dersom de har tid - hvis ikke blir det utsatt på ubestemt tid. En i familien fikk skatteoppgjøret for 2004 i februar i år... 0 Siter
Gjest Kanskje er vi snytt for litt peng?? Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 I oktober dersom de har tid - hvis ikke blir det utsatt på ubestemt tid. En i familien fikk skatteoppgjøret for 2004 i februar i år... Apropo dette, jeg lurer på om vi har fått fradrag for barnehagen. Hører så mange som ikke har fått dette med i selvangivelsen, og nå er jeg redd vi ikke har sjekket grundig nok. Hvordan står dette oppført egentlig? Er det dette som heter "foreldre fradrag"? Finner ingen poster nå i ettertid hvor det står spesifisert barnehagen... 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Apropo dette, jeg lurer på om vi har fått fradrag for barnehagen. Hører så mange som ikke har fått dette med i selvangivelsen, og nå er jeg redd vi ikke har sjekket grundig nok. Hvordan står dette oppført egentlig? Er det dette som heter "foreldre fradrag"? Finner ingen poster nå i ettertid hvor det står spesifisert barnehagen... Dersom du har barna i privat barnehage er det ikke alltid det står med. Det føres under post 2.7.8 tror jeg om jeg ikke husker helt feil, og du får 25.000 i fradrag for ett barn, 30.000 for to. Men du må kunne dokumentere det med faktura fra bhg dersom de etterspør det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.