Gå til innhold

Hva må til for å få en hastetime hos legen?

Anbefalte innlegg

Gjest Hva må til?
Skrevet

Både klamydia og gonoré kan gi kløe, fordi mengden utflod da ofte øker og irriterer slimhinnene.

gonoré?

Det hørtes skummelt ut. Er det lett å kurere?

Fortsetter under...

Skrevet

Men det har jeg ikke. Den er klar. :/

Hm. Da kan det være noe annet. vanskelig å si.

Uansett kan problemet ha sammenheng med ny partner. Ikke i den forstand at han trenger å ha smittet deg med noe, men det hender at slimhinnene reagerer (allergisk) på ny partner. Men dette burde ha gått seg til etter 2 måneder.

Jeg tror det i så fall er sæden man reagerer på.

Skrevet

gonoré?

Det hørtes skummelt ut. Er det lett å kurere?

Gonore er lett å kurere med pillekur, men da må man via legen. Men jeg tror det gir rikelig gul/grønn utflod og svie under pissing.

Gjest Hva må til?
Skrevet

Hm. Da kan det være noe annet. vanskelig å si.

Uansett kan problemet ha sammenheng med ny partner. Ikke i den forstand at han trenger å ha smittet deg med noe, men det hender at slimhinnene reagerer (allergisk) på ny partner. Men dette burde ha gått seg til etter 2 måneder.

Jeg tror det i så fall er sæden man reagerer på.

Jeg har bare økt utflod. Det har ikke gått for han inni meg.

Men kan man ha sopp uten sånn utflod?

Gjest Hva må til?
Skrevet

Gonore er lett å kurere med pillekur, men da må man via legen. Men jeg tror det gir rikelig gul/grønn utflod og svie under pissing.

Det svir ikke når jeg tisser.

Men har hatt gul urin, trodde det var p.g.a. dehydrering. Har blitt lite vann i varmen.

Skrevet

Jeg har bare økt utflod. Det har ikke gått for han inni meg.

Men kan man ha sopp uten sånn utflod?

Ja, man kan ha sopp uten at det kommer ut utflod, men som regel er det mulig å finne litt grynete utflod hvis man stikker en finger langt inn og skraper av litt.

Har du prøvd å bruke speil og kikke inn, om det ser rødt og irritert ut?

Det kan ikke være kondomet du reagerer på da, eller er du vant til å bruke dette fra før?

Noen har latex-allergi.

Annonse

Gjest Hva må til?
Skrevet

Ja, man kan ha sopp uten at det kommer ut utflod, men som regel er det mulig å finne litt grynete utflod hvis man stikker en finger langt inn og skraper av litt.

Har du prøvd å bruke speil og kikke inn, om det ser rødt og irritert ut?

Det kan ikke være kondomet du reagerer på da, eller er du vant til å bruke dette fra før?

Noen har latex-allergi.

Jeg får finne fram speilet og sjekke :)

Jeg har ikke reagert på kondom før.

Skrevet

Jeg får finne fram speilet og sjekke :)

Jeg har ikke reagert på kondom før.

Det går også an å reagere allergisk hvis partneren vasker seg med sterk og parfymert sepe, men hvis han bruker kondom på hele tida skulle ikke dette ha noe å si.

Gjest Hva må til?
Skrevet

Det går også an å reagere allergisk hvis partneren vasker seg med sterk og parfymert sepe, men hvis han bruker kondom på hele tida skulle ikke dette ha noe å si.

Tusen takk for alle svarene dine. Det har vært til stor hjelp. Ikke så gøy å gå og lure på hva som feiler en :)

Skrevet

Tusen takk for alle svarene dine. Det har vært til stor hjelp. Ikke så gøy å gå og lure på hva som feiler en :)

Bare hyggelig!

Jeg hadde også en periode da jeg slet med sopp uten at canesten hjalp, etter å ha fått ny partner. Forut for dette var en lang periode med sølibat. Men det var aldri noen tvil om at det var sopp jeg hadde.

Skrevet

Hos oss kan man få det hvis man ringer tidlig på morgenen og sier at det haster.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...