Gjest Hva må til? Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Både klamydia og gonoré kan gi kløe, fordi mengden utflod da ofte øker og irriterer slimhinnene. gonoré? Det hørtes skummelt ut. Er det lett å kurere? 0 Siter
Babette Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Men det har jeg ikke. Den er klar. :/ Hm. Da kan det være noe annet. vanskelig å si. Uansett kan problemet ha sammenheng med ny partner. Ikke i den forstand at han trenger å ha smittet deg med noe, men det hender at slimhinnene reagerer (allergisk) på ny partner. Men dette burde ha gått seg til etter 2 måneder. Jeg tror det i så fall er sæden man reagerer på. 0 Siter
Babette Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 gonoré? Det hørtes skummelt ut. Er det lett å kurere? Gonore er lett å kurere med pillekur, men da må man via legen. Men jeg tror det gir rikelig gul/grønn utflod og svie under pissing. 0 Siter
Gjest Hva må til? Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Hm. Da kan det være noe annet. vanskelig å si. Uansett kan problemet ha sammenheng med ny partner. Ikke i den forstand at han trenger å ha smittet deg med noe, men det hender at slimhinnene reagerer (allergisk) på ny partner. Men dette burde ha gått seg til etter 2 måneder. Jeg tror det i så fall er sæden man reagerer på. Jeg har bare økt utflod. Det har ikke gått for han inni meg. Men kan man ha sopp uten sånn utflod? 0 Siter
Gjest Hva må til? Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Gonore er lett å kurere med pillekur, men da må man via legen. Men jeg tror det gir rikelig gul/grønn utflod og svie under pissing. Det svir ikke når jeg tisser. Men har hatt gul urin, trodde det var p.g.a. dehydrering. Har blitt lite vann i varmen. 0 Siter
Babette Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Jeg har bare økt utflod. Det har ikke gått for han inni meg. Men kan man ha sopp uten sånn utflod? Ja, man kan ha sopp uten at det kommer ut utflod, men som regel er det mulig å finne litt grynete utflod hvis man stikker en finger langt inn og skraper av litt. Har du prøvd å bruke speil og kikke inn, om det ser rødt og irritert ut? Det kan ikke være kondomet du reagerer på da, eller er du vant til å bruke dette fra før? Noen har latex-allergi. 0 Siter
Gjest Hva må til? Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Ja, man kan ha sopp uten at det kommer ut utflod, men som regel er det mulig å finne litt grynete utflod hvis man stikker en finger langt inn og skraper av litt. Har du prøvd å bruke speil og kikke inn, om det ser rødt og irritert ut? Det kan ikke være kondomet du reagerer på da, eller er du vant til å bruke dette fra før? Noen har latex-allergi. Jeg får finne fram speilet og sjekke Jeg har ikke reagert på kondom før. 0 Siter
Babette Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Jeg får finne fram speilet og sjekke Jeg har ikke reagert på kondom før. Det går også an å reagere allergisk hvis partneren vasker seg med sterk og parfymert sepe, men hvis han bruker kondom på hele tida skulle ikke dette ha noe å si. 0 Siter
Gjest Hva må til? Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Det går også an å reagere allergisk hvis partneren vasker seg med sterk og parfymert sepe, men hvis han bruker kondom på hele tida skulle ikke dette ha noe å si. Tusen takk for alle svarene dine. Det har vært til stor hjelp. Ikke så gøy å gå og lure på hva som feiler en 0 Siter
Babette Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Tusen takk for alle svarene dine. Det har vært til stor hjelp. Ikke så gøy å gå og lure på hva som feiler en Bare hyggelig! Jeg hadde også en periode da jeg slet med sopp uten at canesten hjalp, etter å ha fått ny partner. Forut for dette var en lang periode med sølibat. Men det var aldri noen tvil om at det var sopp jeg hadde. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Hos oss kan man få det hvis man ringer tidlig på morgenen og sier at det haster. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.