Gjest takk for svar noen Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Følger jeg motorveien da, forbi Sandnes? Er det en enkel vei til Kongeparken? 0 Siter
Babette Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Ja, bare følg E 39. Avkjørsel til Kongeparken er tydelig merket derfra. (Den ligger like ved E 39) 0 Siter
Babette Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 2. Nei ?? Jeg stusset på det samme. Enklere vei (og tydeligere skilting) skal man lete lenge etter. 0 Siter
Gjest God tur Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Jeg stusset på det samme. Enklere vei (og tydeligere skilting) skal man lete lenge etter. Ja, helt enig. Knall enkelt å finne frem til Kongeparken. Motorveien rett frem, og umulig å overse avkjørsel til parken. Lykke til ) 0 Siter
Gjest takk for svar noen Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Ja, helt enig. Knall enkelt å finne frem til Kongeparken. Motorveien rett frem, og umulig å overse avkjørsel til parken. Lykke til ) Takk for det. :-) Jeg er ikke så godt til å finne fram, men jeg håper det går greit. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.