Gjest Lille bethen Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Hvordan blir jeg "tynnest" mulig til fredag? Ble plutselig invitert et sted hvor jeg vil ha på meg en bestemt kjole... Det gjør ingenting om jeg skulle bli dobbelt så stor Etter helga;) Meninga er ikke å varig gå ned i vekt uansett. Men, noen som har tips? Holde meg unna salt og krydder, noe mer? (vann tar jo så stor plass så) 0 Siter
l@bamba Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 hehe...kom plutselig på en reklame for en slankesåpe som skulle virke bare man vasket seg med den... fyll opp badekaret, løs opp såpen...og vips? (ps du må ikke slutte å drikke i denne varmen) 0 Siter
Gjest Lille bethen Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 hehe...kom plutselig på en reklame for en slankesåpe som skulle virke bare man vasket seg med den... fyll opp badekaret, løs opp såpen...og vips? (ps du må ikke slutte å drikke i denne varmen) hehe, det hadde vært noe ja! Drikker mye vann. Men salt binder opp vann slik at man ser enda større ut. Derfor kutte salt, men ikke drikke;) 0 Siter
Gjest Lille bethen Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1153823168' post='3219485] Ikke spise? Den er jeg med på Men hvordan få ut mest mulig vann til fredag. skal slanke bort vann, ikke fett;) 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Den er jeg med på Men hvordan få ut mest mulig vann til fredag. skal slanke bort vann, ikke fett;) Hehe..pass på å ikke drikke alkohol på fredagen da! Det kommer til å gå rett i fletta 0 Siter
Babette Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Den er jeg med på Men hvordan få ut mest mulig vann til fredag. skal slanke bort vann, ikke fett;) Det finnes vanndrivende preparater på helsekosten, men jeg vet ikke om de virker så fort. Har også hørt om behandling der man pakkes inn og knas og eltes så man blir smalere. Men det spørs om de holder åpent nå i ferietida. 0 Siter
Gjest et som vanleg Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 hehe, det hadde vært noe ja! Drikker mye vann. Men salt binder opp vann slik at man ser enda større ut. Derfor kutte salt, men ikke drikke;) Du kan ikke bli slank til fredag. Spis som vanlig men kutt ut snop, brus og usunn mat. 0 Siter
Gjest ikke signatur Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Du kan prøve en C24 kur fra helsekosten. Den er dyr, smaker pyton og "tømmer deg" (diare) på et døgn. Men du går ned flere kg av det. 0 Siter
Sofline Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Hvis du ikke allerede drikker nok vann, sett i gang med å drikk. Vann virker vanndrivende. Fett er det vanskelig å gjøre noe med på tre dager. 0 Siter
bouenas Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Se om det finnes infrarød sauna på ditt hjemsted. Utrolig effektiv. Vanndrivende til opphopet vann i kroppen. Men du MÅ drikke rikelig med vann for at det skal funke! 40 minutter i infrarød sauna, gjerne et par ganger frem mot fredag - og muligheten for å gå "inn" noen hakk er ihvertfall tilstede. Lykke til. 0 Siter
sheba Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 ikke mulig med noe som virkelig synes, isåfall blir det temmelig helsefarlig.. for all del, i denne varmen som vi har akkurat nå (iallfall deler av landet) er det ganske uklokt å slutte og drikke vann, samtidig trenger kroppen din mat for og holde oppe forbrenning osv.... om du føler for og slanke deg burde du vel starte uansett, mer trening/aktivitet, hyppige sunne måltider samt masse væske:) tar tid, men er det eneste som virker, og da blir du slank på en måte som kroppen liker... Du blir sikkert fin selv om den utvalgte kjolen ikke skulle passe, da velger du noe annet:) 0 Siter
bouenas Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 ikke mulig med noe som virkelig synes, isåfall blir det temmelig helsefarlig.. for all del, i denne varmen som vi har akkurat nå (iallfall deler av landet) er det ganske uklokt å slutte og drikke vann, samtidig trenger kroppen din mat for og holde oppe forbrenning osv.... om du føler for og slanke deg burde du vel starte uansett, mer trening/aktivitet, hyppige sunne måltider samt masse væske:) tar tid, men er det eneste som virker, og da blir du slank på en måte som kroppen liker... Du blir sikkert fin selv om den utvalgte kjolen ikke skulle passe, da velger du noe annet:) "Du blir sikkert fin selv om den utvalgte kjolen ikke skulle passe, da velger du noe annet:)" Skriver under på denne :-) 0 Siter
Gjest forlystelig! Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 he,he:)...unnskyld,jeg kunne ikke annet enn å le..tråden hørtes ut som en vits! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.