Gå til innhold

Noen som vil prøve seg på denne?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest soljenta_83
Skrevet

Hva er koden i det første rommet? Det bildet..får det ikke til jeg

Skrevet

Hva er koden i det første rommet? Det bildet..får det ikke til jeg

hmmm... ja det er der det stopper for meg og:( finner rett og slett ikke koden:( ikke finner jeg noen faq heller men det ville jo være å jukse:P

Skrevet

hmmm... ja det er der det stopper for meg og:( finner rett og slett ikke koden:( ikke finner jeg noen faq heller men det ville jo være å jukse:P

Du har kommet et rom videre?

Gjest soljenta_83
Skrevet

Det bildet er i første rommet. Man kan komme seg videre,men da mangler man jo en bit

Skrevet

Det bildet er i første rommet. Man kan komme seg videre,men da mangler man jo en bit

Hehe, jeg mistet hele greia da jeg fikk en telefon, så nå kan jeg ikke skryte på meg noe som helst! :-)

Skrevet

der var et rom til ja...

Skrevet

der var et rom til ja...

Jeg har funnet to kort, to biter av et brev og tre "byggeklosser", men kommer ikke videre fra de to rommene jeg heller. Få høre om du finner ut noe mer da :-)

Gjest soljenta_83
Skrevet

Jeg har funnet to kort, to biter av et brev og tre "byggeklosser", men kommer ikke videre fra de to rommene jeg heller. Få høre om du finner ut noe mer da :-)

Jeg har funnet alt bortsett fra to biter av brevet. Den første og den tredje biten

Skrevet

Jeg har funnet alt bortsett fra to biter av brevet. Den første og den tredje biten

Hvis jeg husker riktig, lå den første biten av brevet midt på gulvet i det første rommet.

Gjest soljenta_83
Skrevet

Hvis jeg husker riktig, lå den første biten av brevet midt på gulvet i det første rommet.

tusen takk :) så ikke den når jeg var der. Nå mangler bare bit 3

Gjest soljenta_83
Skrevet

tusen takk :) så ikke den når jeg var der. Nå mangler bare bit 3

der fant jeg nr 3 :) nå har jeg alt. bare å finne ut hvordan man kommer seg ut

Gjest soljenta_83
Skrevet

der fant jeg nr 3 :) nå har jeg alt. bare å finne ut hvordan man kommer seg ut

nei.. mangla visst noe i rom tre. er vel på soverommet det?

Skrevet

nei.. mangla visst noe i rom tre. er vel på soverommet det?

Soverommet:S oki, jeg måtte jobbe litt:) *sukk*

men skal nå prøve på nytt:D

Skrevet

Hvordan kommer du deg ut av de 2 første rommene?

Skrevet

Hehe, jeg mistet hele greia da jeg fikk en telefon, så nå kan jeg ikke skryte på meg noe som helst! :-)

Altså jeg kommer meg ikke utav de to første rommene i det hele tatt jeg:(

"help":D

Gjest soljenta_83
Skrevet

Hvordan kommer du deg ut av de 2 første rommene?

du må få tak i bitene til den kuben..eller finne en kube..det husker jeg ikke. og plassere den på den greia som henger ved siden av døra i rom tre

Skrevet

Altså jeg kommer meg ikke utav de to første rommene i det hele tatt jeg:(

"help":D

Ikke jeg heller :-)

Skrevet

du må få tak i bitene til den kuben..eller finne en kube..det husker jeg ikke. og plassere den på den greia som henger ved siden av døra i rom tre

Jammen jeg kommer ikke lenger enn til rom 2. Jeg har fått tak i kuben. Har 2 kort. Mangler de 3 siste bitene til brevet.

Skrevet

Jammen jeg kommer ikke lenger enn til rom 2. Jeg har fått tak i kuben. Har 2 kort. Mangler de 3 siste bitene til brevet.

Samme her jeg har kuben, men kommer meg ikke videre samme hva jeg klikker på:( huff...

har klikka på alle dørene

Har to kort, og en kube:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...