Gå til innhold

Noen som vil prøve seg på denne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke jeg heller :-)

HUff, dette er frustrende:D hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her jeg har kuben, men kommer meg ikke videre samme hva jeg klikker på:( huff...

har klikka på alle dørene

Har to kort, og en kube:)

Du må sette kuben på den lille bokhylla ved døra i det ene rommet. Da kommer du litt videre - fant jeg nettopp ut.

Gjest soljenta_83
Skrevet

Jammen jeg kommer ikke lenger enn til rom 2. Jeg har fått tak i kuben. Har 2 kort. Mangler de 3 siste bitene til brevet.

døra ved siden av frakken..der henger du kuben

Gjest soljenta_83
Skrevet

Du må sette kuben på den lille bokhylla ved døra i det ene rommet. Da kommer du litt videre - fant jeg nettopp ut.

er det bokhylle det er..visste ikke hva det var jeg :P

Skrevet

døra ved siden av frakken..der henger du kuben

Hvordan får jeg snudd soverommet da?

Skrevet

HUff, dette er frustrende:D hehe

Finner ikke noe soverom heller jeg nå da:) hehe

Skrevet

Finner ikke noe soverom heller jeg nå da:) hehe

Det er rom nr. 3. Du kommer dit etter å ha funnet alt i rom 2 + brukt hintet fra den medisinske journalen.

Skrevet

Det er rom nr. 3. Du kommer dit etter å ha funnet alt i rom 2 + brukt hintet fra den medisinske journalen.

Aha... da skal jeg prøve det en gang til:) hehe... takker:D

Skrevet

Da er jeg ferdig med spillet. Kuult, men slutten var litt rar...

Skrevet

hehe... gleder meg:) jeg holder da på med soverommet som er snudd opp ned:) men her går det jo ikke å klikke på noe:) hehe

Skrevet

Altså jeg kommer meg ikke utav de to første rommene i det hele tatt jeg:(

"help":D

Jeg skal prøve igjen nå! Er ikke så flink til slikt, men litt underholdene er det jo. Kommet langt? Har ikke lest i tråden.

Skrevet

hehe... gleder meg:) jeg holder da på med soverommet som er snudd opp ned:) men her går det jo ikke å klikke på noe:) hehe

Joda, du får tak i 1 ting. Når du får den må du gå tilbake og gjøre noe for å snu rommet. Da får du tak i den andre.

Skrevet

Hva pokker er logikken med korset ? Har alle bildene, men skjønner ikke hvordan plasseringen skal foregå

Skrevet

Hva må man tilbake og gjøre? Åpne safen?

*hjelp* :-)

Skrevet

Hva pokker er logikken med korset ? Har alle bildene, men skjønner ikke hvordan plasseringen skal foregå

Hvis du har fått nesten alt, så kan du prøve å dra korset inn i selve bildet. Da skjer det noe mer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...