Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Var på GU for ei veke sidan. Han skulle egentleg berre prate og kartelegge litt første gongen eg var der sa han...LANG prosess ein begynner med når ein ikkje blir gravid "av seg sjølv". Sambuaren min hadde også fått beskjed om at han kunne levere ein sædprøve hos han (av fastlegen) for han hadde rett utstyr til å undersøke den (eg syntes dette var veldig rart siden andre har levert på sjukehus og har måtta venta fleire veker på svar, men eg tok no med ein prøve eg...). Den kunne han ikkje egentleg sjå på-så eg vart veldig skuffa over det :(

MEN så sa eg at vi får eit lite problem i og med at vi flytter til Spania eit år! Kva gjer vi med heile denne prosessen då?? Då "kasta" legen seg litt rundt og sa at han ville kjapt ta dei meste grunnleggande undersøkelsar. Og så tok han jammen og såg på sædprøven i mikroskop også (er jo ikkje skikkeleg undersøking, men det beste han kunne gjere). Han meinte at det såg ut som ein bra prøve, god rørsle og bra antall sædceller. Eg hadde normal livmor, det var egg i eggstokkane og det virka som eggledarane var ok (det kunne han ikkje seie 100 % sikkert, men dei såg "slanke"/tynne ut- dei bruker visst å sjå tjukkare ut på ein måte, visst dei er litt tette).

Det vi vart einige om var å prøve i eit år til fordi det er dumt å sette i gang ein prosess nede i Spania som vi då skal fortsette her når vi kjem tilbake. Grunnen til dette var mykje det at ting såg normalt ut både hos han og meg. Og ikkje minst at WHO har satt "grensa" for meir utredning på 2 år, det har Tyskland også. Etter 2 år er dei fleste blitt gravide. Eg er jo etterkvart blitt veldig utolmodig, men no får eg berre skjerpe meg noko grundig og prøve å slappe litt meir av. Får heller få panikk til våren/sommaren om ting ikkje har skjedd! ( Haha, meg som prøver å vere fornuftig...) ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/239581-jepp-var-p%C3%A5-gu/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har du fått omtrent samme svar som vi fikk, at alt ser normalt ut hos begge to.

Vi tok undersøkelsen i mai, fortsatt har ingenting skjedd på barnefronten og jeg vurderer å sette meg opp på hcg røntgen for sikkerhetsskyld, selv om gynokologen sa mine eggledere så bra ut også....

Siden min gynokolog har begynt å jobbe et annet sted må jeg inn til ny samtale 14 sept. med en ny gynokolog, og sikkert ny ventetid etter det. Nesten så jeg ikke gidder.....

Vi har prøvd i snart 1 1/2 år nå, og jeg er drittlei :-/

Jeg jobber hardt med saken om å ta det med ro og "glemme" hele greia, men det er jammen ikke lett...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/239581-jepp-var-p%C3%A5-gu/#findComment-1849701
Del på andre sider

Det var jo bra at han tok litt ekstra undersøkelser siden dere snart skal flytte da. Så har du iallefall noe å forholde deg til og slippe å lure på om noe er galt. Du må hode oss oppdaterte selv om du beveger deg nedover kontinentet!?

Og da er det bare til å fortsette å prøve og prøve da, dere som oss...;-) Håååper det skjer noe snart!

Jeg hadde EL i løpet av helgen, og brystene begynner å bi ømme allerede i dag, dårlig tegn...:(

*vær så snill å la det skje noe snart....pliiiiiiis*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/239581-jepp-var-p%C3%A5-gu/#findComment-1849855
Del på andre sider

Det var jo bra at han tok litt ekstra undersøkelser siden dere snart skal flytte da. Så har du iallefall noe å forholde deg til og slippe å lure på om noe er galt. Du må hode oss oppdaterte selv om du beveger deg nedover kontinentet!?

Og da er det bare til å fortsette å prøve og prøve da, dere som oss...;-) Håååper det skjer noe snart!

Jeg hadde EL i løpet av helgen, og brystene begynner å bi ømme allerede i dag, dårlig tegn...:(

*vær så snill å la det skje noe snart....pliiiiiiis*

Åh, ja då er det berre venting igjen då...lang den tida frå el til IKM. Blir ikkje noko prøving på oss denne mnd.- han reiste på ferie med slekta si og eg blei igjen hos mine...og så er det akkurat denne veka eg sikkert får el (kunne vore i dag, og han reiste i dag tidleg-men ikkje teikn til noko). Vi var eininge om at vi fekk ta det igjen når vi har roa oss litt i Spania (reiser torsdag 3. august-blir spennande!!).

Kjem nok til å ramle innom denne sida sjølv om eg flytter ja (meiner det skal vere internett i leiligheta vi skal bu i)- så du får halde meg oppdatert på korleis det går med dokke også! ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/239581-jepp-var-p%C3%A5-gu/#findComment-1849884
Del på andre sider

Du må slett ikke finne deg i den lettvinte undersøkelsen der. Det er MYE mer å undersøke enn en fastlege kan gjøre på sitt kontor.

Sædprøven skal mer enn telles og lett kikkes på. Det skal tas mange flere blodprøver. Helst skal det tas innvendig ul av eggstokkene og kanskje også hsg-røntgen.

Fastlegen min kunne heller ikke se noe unormalt, men jommen meg fant gynekologen det.

Om dere har lyst til å starte utredningen nå, så ber du om henvisning. Har dere ikke tid eller lyst, så venter dere til dere er tilbake til Norge.

Jeg mener ikke å være negativ, selvfølgelig er det aller best om alt er normalt og fint, men det kan ikke fastlegen si.

Lykke til c",)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/239581-jepp-var-p%C3%A5-gu/#findComment-1854627
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...